21.07.2022, 00:00
Kuidas käituda, kui lend hilineb või tühistatakse?
Viimasel ajal on igapäevased olukorrad, kus vahetult enne lendu selgub, et see on tühistatud või edasi lükatud. Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) annab nõu, mida sellises olukorras ette võtta.

Lendude hilinemisel või ärajäämisel on reisijal õigus nõuda kompensatsiooni.
FOTO:
Kõige tähtsam on meeles pidada, et lennu tühistamise ja/või hilinemise korral tuleb esmalt pöörduda lendu teostanud lennufirma poole, et selgitada välja täpsemad asjaolud ja saada juhised edasiseks tegutsemiseks. Kindlasti tuleb kasuks, kui reisija on ka ise enda õigustest teadlik, et vajalik teave infomüras märkamatuks ei jääks. Info lennureisija õiguste kohta on hõlpsasti leitav ka ELi tarbija nõustamiskeskuse kodulehel.