Kui vanemaealised linnakodanikud eelistaksid teenustekohast infot saada raadiost-televisioonist ja trükimeediast, siis nooremad vastajad ja igapäevased internetikasutajad eelistavad elektroonilisi infokanaleid.

Internetti kasutab iga päev ligikaudu kolm tallinlast neljast, seejuures enim kasutatakse internetti kodus. Kodus omab internetiühendust koguni 96% internetti kasutatavatest linlastest. Igapäevases asjaajamises on internetikasutajatest linlased enim kokku puutunud e-posti-suhtlusega mõne asutusega (78%) või internetis taotluse esitamisega ja teenuse eest maksmisega  (70%).

Asjaajamistes erinevate elektrooniliste lahenduste ja võimaluste kasutamisel on kõige aktiivsem sihtrühm 20-29-aastased, eesti keelt kõnelevad, kõrgemalt haritud ja kõrgema sissetulekuga, töötavad ja/või õppivad inimesed.

Vastajate hinnangul peaks linn eelisarendama e-teenuseid, linnaosavalitsuste teeninduspunkte ja tavapärast asjaajamist konkreetsetes asutustes-ametites. E-teenuste eelisarendamist peab enam oluliseks noorem või keskealine, eestikeelne, kõrgharitud, töötav või õppiv elanikkond. Nii linnaosakeskset kui tavapärast ametiasutustes asjaajamist tähtsustavad teistest enam pensionärid, kodused ja töötud linlased.

Uuringuga saab lähemalt tutvuda Tallinna uuringute infosüsteemis.