Eriline mure on koolilastega, kes ei pääse hommikuti õigeaegselt ja turvaliselt bussipeatusesse. Probleem eksisteeris juba siis, kui foor veel alles oli, foori kaotamisega on olukord ainult hullemaks muutunud.

Et ohtlikule olukorrale lahendus leida, tegi Kiili vallavalitsus maanteeametile kolm ettepanekut: paigaldada lõigule valgusfoor, rajada ülekäigurada või viia piirkiirus 70 km/h-lt 50-le. Maanteeamet vastas oma kirjas kõigile kolmele ettepanekule eitavalt. Ülekäigurada lükati tagasi põhjendusega, et see võib tunduda hea ja turvaline lahendus, kuid uuringud seda ei kinnita. "Ülekäigurada pakub petlikku turvatunnet," märgitakse vastuses ning pakutakse selle asemel välja ülekäigukoht, kus jalakäijal ei ole erinevalt ülekäigurajast sõidukijuhi suhtes eesõigust. See aga tähendab, et jalakäija võibki jääda tee ületamise võimalust ootama.

Liiva märgib ka, et Luige liiklussõlme planeerimisel ja ehitamisel on rõhutud peamiselt sellele, et suurte rekkade liiklus võimalikult sujuv oleks. "Kohalike inimeste liiklemine on kahjuks sellele aga ohvriks toodud," nendib valla arendusnõunik.

Loe pikemat artiklit Harju Elust.