Lindström pakub töö rõivaste ja vahetusvaipade üüriteenust. Ettevõtte peamised kliendid on firmad, kes oma töötajate töö rõivaste eest muretsemise on delegeerinud Lindströmi õlule. Nii saavad firmad tegeleda oma igapäevase tööga ega pea muretsema töötajaskonna rõivaste pärast.

Tööriided kõigile

Ettevõtte tegevjuhi Ivo Kirsi sõnul on tööriiete üürimisel ostmise ees mitmeid eeliseid.

"Ettevõtetes võivad töötajad vahetuda ja uus töötaja ei puugi eelmisega mõõtude poolest sarnaneda, seega tuleb tööandjal taas kulutusi teha, et uus töötaja saaks nõuetekohaselt riietatud," selgitab mees. Oluline on ka asjaolu, et katkise luku või ära pudenenud nööbi eest hoolitsevad Lindströmi inimesed.

"Töötaja tuleb hommikul tööle, võtab Lindströmi tööriiete kapist puhta, töötava luku ja nööpidega, vastavalt kliendiga kokkulepitud standardile kvaliteetse töökostüümi ning saab asuda tööle," seletab Kirss. Samuti on olemas koht, kuhu määrdunud tööriie asetada, et see Lindströmi teenindusjaamas puhtaks pestud ja korrastatud saaks.

Ivo Kirsi sõnul on töörõivaste üür Lindströmi töömahu kaimaks valdkonnaks. "Meie pakutav tööriiete kollektsioon on väga-väga lai," räägib Kirss. Tööriiete spetsiifika on väga lai, Lindströmi kollektsioonidest leiab endale sobiva nii keevitaja kui kokk. Tihti on kliendil oma eelistused ka riiete värvi ja disaini suhtes.

"Kliendi rahulolu on meile väga oluline, mistõttu üritame kliendi soove igati täita," nendib tegevjuht. Ka ettevõtte tunnuslause on kliendikeskne - "Hoolitseme klientide maine eest".

Tänaseks käivad paljud töötajad Lindströmi riietega. Ettevõte pakub lisaks tööriiete kliendikeskselt välja arendamist.

Ivo Kirsi sõnul nõuab selline teenus suure töötajate arvuga ettevõtet. Eesti ette võtted kipuvad olema pigem väiksed või keskmise suurusega. "Kollektsiooni välja arendamine, varu hoidmine, tootmine, hoolduse testimine, kuidas riie vastu peab ja milliste pesuprogrammidega riiet pesta; see on üsna kulukas ja tasub end ära vaid siis kui kliendiks on suurettevõte," räägib mees. Lindströmi gruppi kuulub firma nimega Comforta OÜ, mis pakub hotellitekstiili renditeenust.

Voodipesu, käterätikud, restoranilinad jne. "Samal põhimõttel nagu tööriietega, on meie vastutada, et hotelli personal saab oma kliendile puhta ja hooldatud tekstiili," selgitab Kirss ja lisab, et Lindströmi tekstiile võib leida väga üllatavates kohtades.

Tilluke logo

Teise suure valdkonnana pakub Lindström vahetus vaipade renti. Iga meist on ilmselt kaubanduskeskustes või kontorites märganud porivaipasid, mis jalanõudega ruumi toodava liiva ja tolmu kinni püüavad.

Määrdunud vaibad kogutakse kokku tuuakse Lindströmi teenindusjaama, kus need puhastatakse.

Vaiba pesemise ajaks klient ilma vaibata ei jää, tema ruumide põrandat ehib seni vahetusvaip. Väga suur osa on ka disain vaipadel, mida ettevõttelt üüriteenusena tellida saab. "Disainvaipu saab teha täpselt sellistena nagu klient oma mainet edasi anda soovib," selgitab Ivo Kirss ja lisab, et vaiba võib kaunistada ettevõtte logo või soovitud sõnumiga.

Disainvaipade valik on väga lai ja mõeldud just klientide maine kujundamiseks. Lindströmi ettevõte ise on aga tagasihoidlik, nende pisikese logo võib leida vaiba otstel, töö riietel on tilluke logo peidetud kaelusele või mujale.

Lindströmi pesulaid võib leida üle Euroopa aga ka Indias ja Hiinas tekib uusi teenin dusjaamu. Tegevjuhi sõnul eksootilistes maades tänavaliiva pärast ei muretseta, populaarseim on tööriiete rent.

Lindströmi grupi käive oli eelmisel aastal 288 miljonit eurot. Ettevõte pakub tööd 2750 inimesele nendest 90 inimest on Eesti töötajad. Loo teenindusjaamas töötab 56 inimest, neist 23 on kohalikud elanikud.

"Meie ettevõte on keskmise suurusega, stabiilne tööandja, mis on töötajaile siintöötamisel põhiargumendiks," teab Kirss.