ID-kaardi ja m-ID turvalise kasutamise kuus kuldreeglit on:

1. Ära anna oma ID-kaarti, mobiil-ID-ga telefoni ega nende PIN-koode teiste kätte.

Kui ID-kaart või mobiil-ID koos PIN-koodidega satub pahatahtlike kätte, on neil võimalik teha Sinu nimel tehinguid ja näha Sinu isiklikke andmeid. Võetud kohustused jäävad Sinu kanda.

2. Ära hoia PIN-koode koos ID-kaardiga või mobiil-ID telefoniga.

Õpi PIN-koodid pähe. Kui see ei õnnestu, kirjuta koodid salajasse kohta, vihjamata ID-kaardile või mobiil-ID-le.

3. Ära hoia ID-kaarti niisama kaardilugejas.

Pärast ID-kaardi elektroonilise kasutamise lõppu võta alati ID-kaart kaardilugejast välja.

4. Logi teenusest välja ja sulge veebilehitseja, kui oled toimingud lõpetanud.

Veebilehitsejad võivad mugavuse nimel PIN1-koodi ajutiselt meelde jätta. Seetõttu võib järgmisel arvutikasutajal õnnestuda mõnda veebiteenusesse Sinu nime all sisse logida PIN1-koodi sisestamata.

5. Hoia oma arvuti puhtana ja tarkvara värskena.

Kasuta arvutis alati turvatarkvara. Laadi alla uuendused, mida pakuvad Sinu operatsioonisüsteem, turvatarkvara, veebilehitseja ja ID-kaardi haldusvahend. Mõtle läbi, kuhu või kelle poole pöörduda, kui arvuti või telefon käitub kahtlaselt.

6. Kui Sinu ID-kaart või PIN-koodid on varastatud või lootusetult kadunud, teata sellest kohe ID elektrooniliseks sulgemiseks telefoninumbril 1777. Kui kaob mobiil-ID-ga telefon, võta ühendust telefonioperaatoriga.

Pärast elektroonilise osa sulgemist saab ID-kaarti kasutada füüsilise isikut tõendava dokumendina. Kui kaart on kadunud või varastatud, pöördu Politsei- ja Piirivalveameti teenindussaali, et ka füüsiline dokument kehtetuks tunnistada. Kui mobiil-ID PIN-koodid on kadunud ja Sa ei tea PUK-koodi, tuleb SIM-kaart mobiilioperaatori juures vahetada, sest mobiil-ID-le ei ole võimalik uusi PIN-koode väljastada.