Kuul, kes võistleb ringrajal vormel Estonia 21 roolis, lõpetas võistluste esimese sõidu esimesena. Teisel võistluspäeval startis Viimsi autosportlane esimeselt kohalt, haaras sõidus kohe liidrikoha, sõitis pärast paari ringi konkurentidest suure vahega ette ning lõpetas teisena võitnud võistleja eest 2,46 sekundit parema ajaga.

Tänu kahele võidule suutis Kuul võita kogu sarja, sest enne viimast etappi sarja liider olnud Thomas Hoffmann lõpetas mõlemad sõidud kolmandana. Eestlane kogus 164, Hoffmann 157 punkti. Selle tulemusena pidid sakslased tunnistama, et esmakordselt nende võistluste ajaloos läks võidukarikas Saksamaalt välja.

Seda karikat ja lisaks ka iga sõidu võidukarikat käiski Jaak Kuul aasta alguses Saksamaalt ära toomas. Koju tõi ta sealt neli karikat. Saksamaal on HAIGO sarjas neli eri arvestust, mille eest võib hooaja lõpuks saada auhinna. Kuulil õnnestus kolmes arvestuses saada esi- ja ühes teine koht.

Saksimaal Zwickaus oli autasustamisel üle kolmesaja kohalviibija. Pidulik üritus toimus vanas kontserdi- ja ballimajas Neue Welt. Kõigepealt anti Kuulile üle Saksimaa meistri karikas, mida autosportlaste seas nimetatakse stabiilsuse karikaks. "Saksamaa autoklubi ADAC meistri karikaarvestus käib punktitabelis saavutatud kohtade järgi, umbes nagu F-1 võistlustel," selgitas Kuul.

"Seekord läks tõesti hästi, aga märksa raskem on seda tulemust korrata," kommenteeris autosportlane. Kuna neljast arvestusest kolmes tuli esikoht ja ühes teine koht, siis arvas Kuul, et natuke saab veel areneda. Meister der Meister auhind antakse kõikide klasside arvestuses hooaja jooksul enim punkte saanud võistlejale.

Seekord võitis selle tiitli kereautoga sõitja, Kuul oli teine.