Traditsiooniliselt oli kõige rohkem osavõtjaid meeste klassis, kus kaheksa osaleja seas saavutas võidu Almer Pärg Andrei Burkini ees. Sellel võistlusalal palju aastaid pjedestaali kõige kõrgemal astmel olnud Heiki Luts oli seekord kolmas.

„Kahtlemata on vigursõidus väiksematel bensiiniautodel eelised. Kaks võistlejat pakkusid mullegi väiksemat võistlusautot, kuid mina tahtsin - eelkõige endale - tõestada, et ka diisel universaaliga võib pjedestaalile pääseda," rääkis Heiki Luts.

Foto: Christofer-Mike Tasa

Sama masinaga võistelnud ja seekord väga napilt (0,25 sekundiga) isale alla jäänud Robert Lutsu arvates oli „kaotuse" põhjuseks mitte niivõrd suurem ja raskem auto, vaid suvetingimustes talverehvid, mis muutsid auto alajuhitavaks. Siit ka moraal: talverehve tuleb kasutada ikka talvistes tingimustes, mitte suvel ja eriti vigursõidus.

Naiste klassis oli seekord parim Irina Burkina, kellele järgnesid Kati Nõuakas ja Julia Sahharova. Kahetsusväärselt ei osalenud sel korral võistlusel vigursõidu kõrval ka pikaajalist jäärajasõidu ja rahvasprindi kogemust omav Erika Teffo.

Veteranide klass oli seekord esindatud ühe võistlejaga. Igati tubli tulemuse sai seal kirja Vladimir Jermakov.

Seekord ainukesena võistelnud noorvõistleja Eerik Kaljurand võistleb järgmisel aastal aga juba meeste klassis ning on oma sõiduaja ja võistlusvaimuga  seal arvestatav konkurent

Sillamäe kevad 2014 teine etapp toimub juuni kuus.

Tulemused ja fotogalerii leiab: www.amvracing.ee