Võistlus on eelkõige tänavasõidukõlbulikele autodele, mille hulgas aga on alati esindatud nii mõnigi silmale ja kõrvale naudingut pakkuv kiire eksoot, lisas ta.

Nagu tavaliselt, võisteldakse paigaltstardist suurima lõppkiiruse saavutamises ühe miili (1609 m) pikkusel distantsil. Võistluse läbiviijaks on kuuendat aastat Eesti Audi Klubi. Sel aastal oli huvi võistluse vastu nii tormiline, et korraldajad olid sunnitud eelregistreerumise lõpetama planeeritust varem, kuna rohkem autosid lihtsalt ei ole võimalik vastu võtta, ütles korraldaja.

Selle aasta suurim uuendus on elektriautode klass, mida pole varasemalt olnud Eestis ühelgi autodega seotud võistlusel – kohal on nii i-MiEV, Leaf kui ka loomulikult kõigi lemmik Model S, võtmas mõõtu traditsiooniliste sisepõlemismootoritega.

Samuti on sel aastal võistlusele registreerinud rekord arv osalejaid – 115, sealhulgas mitmed autod ja sõitjad, kes on varasemalt ületanud 300km/h piiri ja hoidnud erinevatel aastatel Eesti rekordit. Hetkel kehtiv ametlik rekord on 326 km/h saavutatuna Maksim Zolotarjovi poolt Toyota Supral. “Ootame sel korral kindlasti selle parandamist,” ütles Indro Päll.