On Juke, mida disainides ollakse nii halva kui ka hea poolest tähelepanu keskpunktis.

On varasem eksperiment Note, mida vist suurem edu pole saatnud.

Ja Qashquai, mis kahtlemata tähistab jätkuvat edulugu.

Nüüd siis pöörduti tagasi tavatarbija juurde, kes soovib pisut odavamat autot, mis tunduks välimuselt kena ja kaasaegne, aga ei laiutaks liialt ruumiga (mõnes mõttes kuupsentimeeter ju maksab), ei küsiks palju kütust jms.

Midagi sellist on Pulsari näol ka loodud. Sõitsin sellega hea mitu päeva ja võin öelda järgmist:

-1,2 liitrine turboga bensiinimootor tundus täiesti sobilik. Allpool oli ta ka paras kiirendaja, ülal sai kuuenda käiguga liigsed pöörded maha võetud (käsikasti asemel võib eelistada ka variaatoriga varianti)

-Ainult kütusekuluga tundus lugu pisut kummaline. 5,8 oli keskmisena ekraanil siis, kui auto prooviks sain ja 5,8-ks ta ka jäi, olgugi, et mõnisada kilomeetrit maanteesõitu pidanuks siin korrektiive tegema. Ka tehnilised andmed lubanuks seda.

Ühesõnaga: 5,8 liitrit bensiini sajale, aga seda siis, kui suurematel teedel oli veel lubatud piirkiiruseks 110 km h.

-Mootoritest pakutakse ka 1,5-liitrist diislit.

-Sõita on selle autoga mugav, seisnegu see mugavus siis mootori, käigukasti, istme, väljavaate ja juhitavuse meeldivas kooskõlas. Kiirendus jääb alla 11 sekundi nullist sajani.

-Salong on parajalt avar, võib-olla vaid esiistmel sõitjate küünarnukid saavad käetoel liiga hõlpsasti kokku. Aga tagumisele istmele mahub pereautolikult lahedalt. Keskmist kasvu mees võib tagaistmel ka õhema mütsi pähe jätta.

-Pakiruum on mõistliku (või mõistlik +) suurusega ning seda saab ka istmete ettepoole kallutamisega suurendada. Paraku ühetasast põrandapinda niiviisi ei teki.

-Kaugtuled näitasid tõesti kaugele, sügiseses pimeduses oli turvaline ka kiiresti liikuda.

-Välimuselt on Pulsar täiesti tore ja kaasaegne, meenutades üksikutelt elementidelt oma margivendi. Väilise-sisemise suhtelt kuulub ta rubriiki „seest suurem kui väljast“.

Kõike seda kokku võttes pole ka ime, et Pulsarit on mitmel konkursil saatnud edu. Ülimale edule väga lähedal oldi ka Eesti Aasta Auto konkursil, kus Renault Twingole jäädi alla vaid ühe punktiga.

Kes Pulsari tõenäolisele eduloole aga ise soovib kaasa elada, peab rahakotti kergemaks muutma vähemalt 15 000 euro võrra.