Hoogsalt kasvava mahetootja Loodusvägi OÜ missioon on pakkuda kohalikul toorainel põhinevaid looduspuhtaid ning tervislikke toiduaineid ja jooke, nagu täismahlad, glögid, toornäksid ja erinevad meesordid. Tänaseks on ettevõtte sortimendis ligi 100 toodet, mida on võimalik lisaks Eestile osta ka Soomes, Rootsis, Taanis, Inglismaal, Prantsusmaal ja Hong Kongis. Loodusvägi kasutab ümbritsevat keskkonda säästvat tootmist ja pakendeid ning panustab Eestimaa regionaalsesse arengusse, tehes tooraine hankimisel koostööd ka Eesti mahetalunikega.

Loodusväe arendusjuhi ja asutaja Ahto Vegmanni sõnul on Eesti unikaalsete väärtuste Euroopasse viimine nüüd iga eestimaalase kätes. "Mahetoodang peaks olema meie riigi kaubamärk, sest sellel on suur potentsiaal, see suurendaks Eesti rahvusvahelist usaldusväärsust ja seega ka konkurentsivõimet, millest võidavad kõik eestimaalased. Kutsume üles Loodusväe poolt hääletama kõiki, keda kõnetavad meie visioon puhtamast toidust, elukeskkonnast ja paremast tervisest," lisas Vegmann.

Tänavu esindab Eestit konkursi European Business Awards finaalis kokku neli ettevõtet. Loodusvägi pääses konkursi finaali Aasta Kasvustrateegia kategoorias (the ELITE Award for Growth Strategy of the Year). Publiku lemmiku valimise rahvahääletusel saab osaleda kuni 26. veebruarini. Hääletuse tulemused kuulutatakse välja 7. märtsil, mil kõige rohkem hääli saanud ettevõte saab Eesti-siseselt publiku lemmikuks. Järgmises voorus võistlevad 32 riiki rahvusvahelise publiku lemmiku tiitli nimel ning Euroopa publiku lemmik kuulutatakse välja European Business Awards galal juunis.

Üheksandat korda toimuva üleeuroopalise ettevõtluskonkursi European Business Awards eesmärk on tutvustada Euroopa ettevõtete saavutusi ja innovatiivsust. Edukas osalemine konkursil on hea võimalus esindada oma riiki rahvusvaheliselt. Rohkem infot konkursi European Business Awards kohta leiad www.businessawardseurope.com.