Siiski, enne võiks mõelda, millisel tasemel vajutada, sest võimsa mootori (ja kõige kallima varustustaseme) juures on erinevaid võimalusi kolm. Hea, parem ja vägev. Vägeva variandiga auto tormab edasi nagu hull, mõne hetke pärast pole tarvidust enam vajutada, vaid hoogu maha võtma hakata.

Maanteel on muidugi suvel 110 lubatud, aga selle tarvis pole vaja režiimi klahve puudutadagi. Kurvilisel teel on särtsakam minek rohkem asja eest, aga ikka tundub, et nii võimast autot ostes investeerid üle. Siinkohal on mõistelik nentida, et osta võid nii 24 000 kui ka 34 000 eurot maksva Subaru Foresteri.

Kui asjatundjad võtavad maastikuomadustest juttu teha, jääb mulje, nagu võiks Eestis igal sammul sohu vajuda või liivaluidetesse takerduda. Tegelikult ju nii ei ole ja see, kes autoga luite otsa tahab ronida, on pigem eriline juht. Tavalisel künklikul maastikul pole Foresteri puhul isegi maastikurežiimi vaja sisse vajutada.

Maastikul on aga sümmeetrilise nelikveoga Foresteriga tõepoolest mõnus, tõestas väike väljasõit Kõrvemaale. 22 cm kliirensit oli ka täiesti piisav.

Kütusekulu ulatus 7,6 liitri bensiinini 100 km kohta, aga see oli vägagi keskmine, koosnedes nii linnast, rahulikust kulgemisest Tallinn-Tartu maanteel kui ka kiirendamisest künklikul Kõrvemaal.

Mugav on neljanda põlvkonna Foresteri tänavu uuendatud versiooni esindaja ka. Salong on välimuse-viimistluse liinis tasakaalus, materjalid vähemalt väidetavalt paremad (eelmise versiooni materjalide taseme olen kahjuks unustanud!), seitsmetollise puuteekraaniga meelelahutussüsteem järgib kaasaegseid trende, tagumist istet saab meeldivalt kallutada ning istme enda soojaks kütta. Rooliratast saab ka soojendada.

Kel soovi, võib Foresteri rooli ka oma pihkudes soojendama hakata.