Kuna tegu on maiustustega, ei saa neist toodetest suhkrut päris välja võtta. Ettevõte rõhutab oma kampaaniates, et inimene võiks enne maiustama asumist vaadata, millest antud maius valmistatud on ja pärast selle nautimist võiks teha väikse jalutuskäigu, et saadud energiat kulutada.

Kalevi tooted on jagatud suhkrusisalduse vähendamise mõttes kolme gruppi. Esimesse gruppi kuuluvad nostalgiatooted, mille valmistamiseks kasutatakse traditsioonilisi retsepte, mida ei muudeta. See tähendab, et neis suhkrusisaldust ei vähendata. Küll aga kasutatakse UTZ sertifikaadiga kakaod ja sertifitseeritud palmiõli, nagu ka teiste Kalevi toodete puhul.

„Saame tihti tarbijatelt kirju, et olete üht või teist retsepti muutnud,” rääkis Anne Tääkre. „Tegelikult me ei muuda retsepte. Kõik kes arvavad, et Maiuspala komm on muudetud – ei ole! Sama kehtib ka kamašokolaadi kohta.”

Teise gruppi kuuluvad tooted, mille retseptimuutus on võimalik. Näiteks suhkruglasuuris pähklite puhul on suhkrukihi paksust vähendatud ja selle asemel kasutatud tumedat šokolaadi. Tääkre sõnul on nad vaadanud kogu Kalevi sortimendi toode-toote haaval üle ja vähendanud suhkrusisaldust seal, kus saab. Näiteks jahusegudes ja dražeedes on suhkrusisaldust 30 protsenti vähendatud.

Kolmandasse gruppi kuuluvad uued tooted, mille väljatöötamisel kasutatakse järjest rohkem tervisele kasulikke tooraineid nägu pähklid, seemned, tume šokolaad ja vähem suhkrut.

„Eelmisel aastal kasvatasime Eestis müügimahtu võrreldes 2016. aastaga 10 protsenti, kuid müüsime toodetega 80 tonni vähem suhkrut,” tõi Tääkre välja Kalevi tulemused. Orkla eesmärk on vähendada toodete suhkru- ja soolasisaldust 15 protsendi võrra aastakse 2025.