28.11.2020, 08:01
Tarbimispsühholoog toidupoodide mõjutusvõtetest: 1% allahindlused, küpsetususahjude ventilatsiooni parklasse suunamine ja eneseuhkusele rõhuvad kampaaniad
Iga inimese jaoks on oma nupp, millele vajutades saab ta panna käituma täpselt nii nagu tarvis, räägib tarbimispsühholoog ja turundaja Ivar Soone. “Võib-olla kõige raskem on poes mõjutada keskealisi mehi, kes vihkavad poodlemist, kuid ka nende jaoks on oma nipid olemas.”
FOTO:
“Üks toidupood reklaamis näiteks Rafaello komme suure allahindluse sildiga välja. Vaatasin siis alghinda ja selgus, et kui muidu maksid need 4,99 eurot, siis soodushind oli 4,95 eurot. Allahindlus oli olematu, aga riiul oli ikka tühjem kui teiste kommide juures” toob Soone näite oma hiljutisest kogemusest.