“Üks toidupood reklaamis näiteks Rafaello komme suure allahindluse sildiga välja. Vaatasin siis alghinda ja selgus, et kui muidu maksid need 4,99 eurot, siis soodushind oli 4,95 eurot. Allahindlus oli olematu, aga riiul oli ikka tühjem kui teiste kommide juures” toob Soone näite oma hiljutisest kogemusest.

Millised on toidupoodide kõige klassikalisemad mõjutamispsühholoogia võtted? Milline on näiteks ideaalne muusika selleks, et inimene võimalikult palju oste teeks? Ka poed tõstavad oma tootegruppe meelega pidevalt ringi? Milised toidupoed on erinevate trikitamisega enim silma jäänud?

Tarbimispsühholoog vastab intervjuus neile ja paljudele teistele küsimustele.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega