1. detsembrist kadus paberil abivahendi kaart täielikult. Sotsiaalkindlustusameti abivahendite e-teenuse arendus on jõudnud järgmisesse etappi ning alates 1. detsembrist ei pea kliendid enam abivahendi kaarti taotlema ega kaasas kandma, sest kogu info inimese abivahenditehingute kohta liigub teenuseosutajate ja ameti vahel elektrooniliselt. Oma abivahendite ostu- ja üüritehingute kohta saab inimene infot vaadata ameti iseteenindusest.

Päris paberivaba abivahendite teenus siiski veel ei ole, sest endiselt peab klient abivahendit ostma või rentima minnes kaasas kandma arsti või mõne teise pädeva spetsialisti poolt välja antud tõendit, mis kinnitab tema abivahendivajadust.

Kes leiab ebatäpsusi oma paberkaardi ja e-teenuste vahel, saab võtta ühendust sotsiaalkindlustusametiga.

Töövaidlusi lahendatakse videosilla abil


4. detsembril jõustuvad seadusemuudatused töövaidluste lahendamisel. Muudatuste kohaselt on võimalik töövaidluskomisjoni istungit läbi viia videosilla vahendusel. Nii saab töövaidluskomisjon jätkata tööd viiruse levikust sõltumata ja vaidluste lahendamine on võimalik ja kättesaadav Eesti eri piirkondades ilma liigse aja- ja sõidukuluta. Ka võrdsustatakse töövaidluskomisjoni kaasistujate tasu töötasu alammääraga, mis sel aastal on 3,48 eurot töötunni eest. Lisaks istungil osalemisele hakatakse tasu maksma ka istungiks ettevalmistumise eest, milleks arvestatakse 0,5 tundi.