Maamessi eksponentide hulgas on nii väike- kui suurettevõtted, märkimisväärsele hulgale neist on Maamess üks peamistest turunduskanalitest.

Sügis näitas Urbeli sõnul selgesti, et vajadus messide järele pole kuhugi kadunud ning need on piirangutega teostatavad.

Urbel kinnitab, et ettevõtted küll näitavad huvi registreerimise vastu, kuid avaldavad arusaadavalt ka lootust, et mess välja hõigatud kuupäevadel ikka toimuks.

Lisaks messile endale on see üritus oluline ka teiste Tartu ettevõtete jaoks, olgu need siis majutusasutused, söögikohad, transpordiettevõtted, trükikojad vms.

Urbel möönab, et messi korraldamine pandeemia tingimustes esitab kindlasti väljakutseid, sest töö käigus on vaja leida uusi lahendusi. „Nendes keerulistes oludes oleme korraldanud juba kolm suursündmust. 2.-4. oktoobril korraldasime auto- ja tehnikamessi Motoshow, 30. oktoobril – 1. novembril messi Ehitus ja Sisustus ning 4.-6. detsembril Jõululaada,” kinnitab ta.

Praegune keeruline aeg nõuab tema sõnul siiski paindlikkust. „Jälgime pingsalt Eestis ning välismaal toimuvat ja vajadusel teeme plaanides korrektuure,” ütleb pressijuht.