Mullune suurim edulugu plastpakendite seas oli Maks & Mooritsa uus hakklihapakend. Senisest poole vähem plasti, lisaks võtab külmikus vähem ruumi. Ka ajastus läks täppi — mõni nädal enne mullukevadist eriolukorda turule toodud uues pakendis hakkliha krabati ostupaanika ajal nagu sooje saiu ja topiti kodustesse jääkappidesse.

“Hakkliha müük kasvas 118%. Uskusime, et tarbija hindab mugavust ja keskkonnasäästlikumat pakendamist, ent taolist edu ei osanud me ette näha,” tunnistas Atria lihatööstuse müügidirektor Meelis Laande.

Aasta jooksul hoiti tänu uuele pakendile kokku 59 tonni plasti ehk kolm rekatäit tihedalt kokku surutud toormaterjali. Samas koosneb see pakend erinevatest plastidest, nii et seda pole lihtne ümber töötada. Laande ütles, et nemad lähtusid otsustamisel jäätmepüramiidist, mille esimene aste on tarbimise vähendamine, antud juhul pakkematerjali vähendamine.