Škoda Enyaq iV: 150 kilovatti ja kuuled vaid rehvide sahinat vastu asfalti?
(18)Ehkki tegemist on täieliku ehk tõelise elektriautoga, eelkõige tehnoloogilise saavutusega, läheb pilk siiski esmalt auto välimusele. See on soliidne, väljapeetud. Jah, Enyaq on kogukas, isegi veidi massiivne, aga samas õhkub temast disaineri loovat mõtet. Andku škodalased mulle andeks, aga minu meelest tõuseb jõuliselt sale Enyaq iV välimuse poolest isegi oma margikaaslaste ette. Vaatamata sellele, et tema tühimass küünib üle kahe tonni.

Škoda elektrimaasturiga võib ikka parajalt kaugele sõita. Kui juhtme täis laetud auto küljest ära võtad, lubab proovisõiduks olnud auto läbida mõni pügal vähem kui 400 km. Tõsi, ametlikud andmed näitavad rohkem, lausa 537, aga proovisõidu alguse seis oli siiski 397 km.Tundub, et seda, mida auto lubab, ta ka peab. Aga laadimise suhtes jäin maal elava sõbra juures hätta: panime küll juhtme auto külge ja saba seina, algul andis nagu lootustki, aga hommikuks seisis spidomeetril ikka sama kilomeetrite arv.