Olen viimase poole aasta jooksul täheldanud mõningast langust, konkurents kasvab igas valdkonnas. Aina enam tuleb turule uusi veebipoode, mis saavad ruumirendi arvelt kulu madala hoida ja müüa ka tooteid, mis on soodsamad kui poes. Allahindlusedki näiteks riide-jalatsipoodides pole vaid hooajakaubale nagu varem – igas poes on sageli püsivalt nurgake allahinnatud kaubaga.

Toidupoedki on hakanud võistlema. Konsumis ja Maximas on eri tootjate samal kaubal juures sildid “Kõige soodsam toode”, Selveris soodsamal juures silt “Hea hind” – kõik selleks, et kiires ühiskonnas võimaldada hinnatundlikul ostjal soodsaim välja selekteerida.

Sageli on väikelinnades kauba hinnad hulga kõrgemad, samas teenused soodsamad. Ilu- ja heaolumaailma (kosmeetik, juuksur, maniküür, massaaž) teenuste hinnad on pärast euro tulekut tõusnud ja pigem tõusevad edasi. Rõiva- ja jalatsikaubandusse on paari aastaga tekkinud mitu outlet’i, mis müüvad eelmiste hooaegade tooteid keskmiselt 70–90% soodsamalt. Varem leidus neid ainult välismaal.