Millegipärast kohtun ma e-koolis mitte lastega, vaid kümnete teiste äärmiselt kohusetundlike vanematega, kes postitavad õpikeskkonda pilte laste kodutöödest. Nad lähevad endast välja, kui Zoomi-tund hilineb või link ei tööta. Ja kui töö on tegemata, saavad ka vanemad märkuse, mis purustab nende illusiooni oma vanemlikust võimekusest olla õpetaja, innustaja ja teejuht.

“Aga ma ei teadnud, kuhu see töö üles riputada,” ulub laps. “Sina käid ju koolis ja pead teadma,” õiendab vanem vastu.

Kas käigu pealt leiutatud digilahendused on liiga mittefunktsionaalsed, et alaealised nende kasutamisega iseseisvalt hakkama saaksid? Võib-olla peaks hoopis digiõppimist kõigepealt õppima, mitte tegelema pidevalt selle mitte oskamisest tulenevate tagajärgedega?

Avalehele
1 Kommentaari
Loe veel: