Ka hotell ei vastanud reisikataloogis kirjeldatule, nii et lõpuks olin reisibüroo peale väga pahane ja kirjutasin kaebuse. Vastuseks pakuti järgmisest nende kaudu võetud pakettreisist viis protsenti allahindlust. Pärast kolme kuud protestimist sain ekskursiooni eest makstud summa siiski tagasi.

Hiljuti saatis üks teine reisibüroo suuremate ajalehtede vahel ümbrikus oma reklaami. Pärast seda helistas tähelepanelik lugeja, kes märkas, kui imelikult olid hinnad esitatud. Püsikliendi erihind reisi algusega Tallinnast ei sisaldanud üldse transporti. Transpordipakett oli eraldi, nagu ka üheinimesetoa lisamaks, turismimaksud jne. Pahane lugeja arvas, et selline hindade eksponeerimine eksitab maainimesi.

Tarbijakaitseameti andmetel tuleb reisifirmade reklaamide ja avaldatud teabe kohta pöördumisi harva. Valdavalt pöördutakse nõu saamiseks lepingust tulenevate õiguste ja reisiettevõtja kohustuste asjus. Küsitakse reisiettevõtja usaldusväärsuse kohta.

Eelmise aasta teisel poolaastal esitati tarbijavaidluste komisjonile 36 avaldust seoses pakettreiside, hotellide ja reisibüroodega. Enne reisi tuleks tingimused endale selgeks teha, ja kui teenus ei vasta lubatule, tasub reisibüroole sellest teada anda ning hüvitist küsida. Kui see ei aita, siis järgmine aste on tarbijakaitseamet.