Esialgsete arvutuste tegemisel aga selgus, et suurt projekti ettevõtmine ei vaja, kuigi mängust võtab osa koguni 28 Ida-Virumaa turismiettevõtet. “Kuna meil on turismikohad üksteisele väga lähedal, siis mõtlesime, et miks mitte seda võimalust ära kasutada,” selgitas Jalonen.

Tema sõnul on juba kupongid ise väga ilusad ning kujundlikud ja toovad silme ette, kui palju võimalusi Ida-Virumaal tegelikult ringiliikumiseks on. Mängu juurde käib ka kaart, kus on näpunäiteid, millisesse vahvasse kohta võiks järgmiseks minna.

Jaloneni sõnul pakub mäng huvilistele lausa peo peal ülevaadet puhkamisvõimalustest ja kupongidega lisanduvatest soodustustest. Kõikide mängus osalenute vahel loositakse välja puhkuse- või seikluspakette, mis on mõeldud kahele täiskasvanule ning kahele kuni 15aastasele lapsele.

Suvemängu kohta saab teavet veebilehelt www.ida-virumaa.ee, kus on ka kõigi osalevate ettevõtete nimekiri.