Hetkel teeme mitme organisatsiooniga koostööd.

Kui toimub kollektiivne koondamine, siis seaduse kohaselt on see pikk protsess. Kõigepealt saab inimene üldise teavituse selle kohta, et nüüd hakkab asutus sellega tegelema. Seejärel, kahe nädala möödudes hakkavad tulema personaalsed teated. Juba oleme näinud, et šokis inimesed ei loe esimest kirja õigesti, vaid võtavad seda kui isiklikku koondamisteadet. Ja juba reageerivad: mind koondatakse, miks just mind? Tegelikult on see alles teavitus, et alustatakse.

Kõik, ka iga sõnum ja kohesed lisaselgituse võimalused, on vaja detailselt läbi mõelda. Oluline on aidata vahetuid juhte, kellelt hakatakse küsima, sest inimesed helistavad ikka oma otsesele juhile ja tahavad temalt vastuseid kuulda. Kriisinõustaja asi on nõustada nõustajat – juhti.

Avalehele
7 Kommentaari
Loe veel: