Erinevate segmentide jaotuses kasvas enim väiksemate keskautode müük. Seevastu märtsis hüppe teinud maasturite osakaal langes veidi, taandudes aasta esimeste kuude tasemele. Maastureid on siiski müüdud tänavu talvel ja kevadel palju jõudsamalt kui varasematel perioodidel ning seda on mõjutanud ilmselt nii pikale veninud talv kui ka meie teede ja tänavate nukker olukord. Alternatiivkütust kasutavate autode osas müüdi eelmise kuuga võrreldes vähem ka elektri- ja hübriidautosid, vastavalt 6 ja 22.

Automarkide osas on jätkuvalt liidrikohal Toyota 271 autoga, edestades tublisti talle järgnevaid Hondat ja Volkswagenit, kelle tulemused aprillis olid vastavalt 190 ja 186 müüdud sõiduautot. Tuleb aga märkida, et suurima hüppe eelmiste kuudega võrreldes tegi Kia, ületades märtsikuu läbimüüki pea kahekordselt ja tõustes sedaviisi markide seast neljandale kohale.

Tarbesõidukite poolelt tegi pea sarnase hüppe Volkswagen, kes tänu heale müügile kaubikute segmendis tõusis aprillikuus turuliidriks kokku 53 autoga. Volkswagenile järgnesid Peugeot 43 ja Citroen 36 autoga. Veokeid osteti aprillis täpselt sama palju kui märtsis, ehk siis 60, ja antud segmendis tegid parima tulemuse Volvo ja Scania.

„Hinnates uute autode aprillikuu müüki Eestis, teeb kindlasti rõõmu elektriautode ja hübriidide müügi edenemine,“ kommenteeris AMTELi tegevjuht Arno Sillat.

„Arvud on küll väikesed, kuid huvi on pidev. Õige niši ja kasutamise korral on elektiriajamiga autodel suured eelised ning täna on olemas ka korralik laadimisvõrgustik. Gaasiautode müük seevastu kiratseb ning praktiliselt olematu turg jaguneb suru- ja vedelgaasiautode vahel, millest edasiarendamiseks ei teki kummalgi mõistlikku kasutajate massi.“