„Kodune muna on ikka midagi muud kui poemuna ning mul on lapsed ja lapselapsed nendega nii harjunud,” rääkis üks linnukasvataja, kes tellis aprillis Sakala Haudejaamast 100 munakana-, 50 broileri-, 20 pardi- ja 20 kalkunitibu. Erinevalt varasematest aastatest nõuti tänavu ettemaksu kogu tellimuse ulatuses. Põhjuseks see, et eelnevalt ei tulnud inimesed kõigile tellitud tibudele järele ja siis polnud ettevõttel üle jäänud linnukestega midagi peale hakata.

Sakala Haudejaam müüb tibusid üle Eesti, kindlad ringid ja kohtumispaigad on paika pandud eri maakondades. Sõnum tibude kättesaamise aja ja kohaga saadetakse tellijale tavaliselt eelmisel õhtul.

Pärast sõnumi saamist sõitis kanaostja mitmel korral kohale, kuid selgus, et pahatihti ilmaasjata. „Mida ei tulnud, oli nende auto. Või kui tuli, siis oli seal mingi segadus, ja neid tibusid, kelle mina tellisin, ei olnud,” rääkis ta. „Sõitsime mitmeid kordi tibude järele ja ootasime tunde. Ühed inimesed Juurust olid juba seitsmendat korda ja jäid ka tol korral ilma.”

Kuidas kanasaaga edasi läks, loe juba artiklist.

Avalehele
11 Kommentaari
Loe veel: