Bensiinimootorite valikusse mahuvad 1,2-; 1,6- ja kaheliitrised jõuallikad. Kusjuures 1,2-sest on välja pigistatud 110 hobujõudu, jättes kütusekulu väga viisakale tasemele. 1,6-ne on isegi lahjem, kuid sööb oluliselt rohkem bensiini.

Diiselmootorid on 1,5- ja 1,6 liitrised, sealjuures täitsa keskmise võime ja kütusekuluga.

Võib väita, et uuenenud Megane Grandtour on igati paslik auto. Paslik selleks, et neli inimest peale võtta ja Eestile ring peale teha. Või mitu ringi.

Selle jooksul koged, et:

- Selg, jalad ja käed ei väsi ära. Istmed on parajalt mugavad.

- Ruumi on küll mitte üleliia, aga piisavalt. Rool sobib pihku, kangid on käepärased.

- Pakke mahub pakiruumi küllaga ja ausalt öeldes jääb panipaika veel ülegi. Kui vaja, võib tavalisele mahule veel kaks samasugust lisaks tekitada.

-Keskmise kütusekulu näit püsis prooviautol kusagil seitsme liitri all sajale. Ei oska seda bensiinimootori kohta ülemäära heaks pidada, edasi liigub auto aga viisakalt. Võiks isegi öelda, et vajaduspõhiselt. Eriefektide tarvis pole ta mõeldud, aga jänni ka ei jää.

On ka ökonoomsemaid mootoreid, kuid hinnakiri näitab, et 1,2-liitrisega auto on kallim kui 1,6sega. Seega: võtke bensiiniliitri hind, keskmine kulu, keskmine läbisõit, aeg, kaua te soovite seda autot pidada ning vastus ongi käes.

- Iseenesliku välja suremise ning taaskäivitumise süsteem toimib täiesti.

- Kuus käiku leevendavad olukorra, kus pöörete arv ebamõistlikult kõrgeks kisub. Võibolla võiks käikude erinevus olla siiski pisut dramaatilisem, sest tavalisele kõrvale pole sama kiiruse juures suurt vahet, kas sõidad neljanda või kuuenda käiguga.

- Õieti pisiasi, aga raadinupp on sätitud nii, et mitu korda paned õigest mööda enne, kui süsteem käepäraseks muutub. Aga ka siis juhtub nii üle kolme-nelja korra, et tahad raadiot nupust kõvemaks keerata (vanamoodne, aga omane), kuid keerad hoopis lainenuppu ning vahetad liigagi hõlpsalt jaama.

- Kallim on ikka mugavam, olgu mugavuseks või „laekaga käetugi keskkonsoolis“.

- No välimusest ka pisut: natuke küürakas tundub, aga nägu paistab agressiivne. Umbes nii, et kui küljelt vaatad ning eest vaatad, siis poekski nagu sama auto.

- Hinnavahemik on pigem tavaline. 25 000 eurot ei ületa ka kõige kallimad mudelid. Mõistlik valik sellele, kelle jaoks ei võrdu seisund ühiskonnas tasemega, kui kõrge auto aknast ta kaasliiklejatele alla vaatab.