Ühes ruumis on ajavahemikus 1792-1850 trükitud üheksateist Hogarth´i vase- ja terasgravüüri ning teises ruumis on aastatel 1837, 1842 ja 1877 editeeritud kaheksateist John Kay vasegravüüri. Parema pildi saamiseks tolleaegsest briti karikatuurist on näitusel väljas üksikud originaalid mitmelt kaasaegselt: Thomas Rowlandson (1756-1827), George Cruikshank (1792-1878), James Gillray (1756-1815) ja Robert Seymour (1798-1836).

William Hogarth oli üks inglise rahvusliku maalikoolkonna ja graafika alusepanijaid, kes sai tuntuks ühiskonnakriitiliste maalide ja gravüüridega. Sotsiaalse ja poliitilise satiiri koolkonna esindajana lõi ta terava ja didaktilise sõnumiga gravüüre, mis ehk võrreldes mitmete kaasaegsete kuulsate graveerijatega ei paistnud silma niivõrd tehnilise püüdlikkuse ja iluga. Hogarth´it on peetud ka üheks inglisepärasemaks kunstnikuks, kelle andekuses ja suurest mõjust inglise kunstile ei kahtle keegi.

John Kay oli vastupidiselt Hogarthile ilma hariduseta ja graveerijana hiline iseõppija. Elades pärast ema surma sugulaste juures, sai temast selleks, et ebainimlikust kohtlemisest pääseda, juba 13. eluaastal habemajaja õpilane. Hiljem alustas ta Edinburgh´i kesklinna rajatud juuksuritöökojas põhiameti kõrvalt patroonidele ning kundedele miniatuurmaalide ja vaselõigete tegemist. Kay lõi elu jooksul umbes üheksasada gravüüri, millel kujutas kaasaegseid Edinburgh´i elanikke. Väljaannet värvikatest tüpaažidest ja inimsuhteid kujutavatest teostest ei jõudnud ta oma eluajal ära oodata.

Kay oli oma aja autsaider, tema nimi on kunstimaailmas siiani suhteliselt tundmatu ja oma eluajal ei teatud teda samuti eriti kunstnikuna. Pärast Kay surma müüs lesk vaselõikeplaadid Hugh Paton´ile, kes andis 1837. aastal, pärast piisava summa kogumist, välja Kay plaatidelt trükitud ligikaudu kolmesajast tööst koosneva kogumiku (teistkordselt 1842. aastal ning seejärel 1877. aastal). Kay käsitööoskus oli küll puudulik, kuid tema mahlakas, visuaalseist metafooridest kantud väljenduslaad on kordumatu.

Kondase Keskuses eksponeeritavad kunstiteosed kuuluvad ameerika kultuuriajaloolase R. Paul Firnhaberi kunstikogusse ja keskusel on rõõm tutvustada kunstiajaloos üheaegselt tuntud ja suhteliselt tundmatut Briti kunstniku loomingut, keda ühendab sotsiaalse ja poliitilise olukorra teravatooniline ja humoorikas kujutamine.