Oma kooliteed alustasin Raekülas ja 1988.a. lõpetasin Pärnu II Keskkooli matemaatika-füüsika eriklassi. Juba siis ütlesid õpetajad, et peaksin minema õpetajaks õppima, aga mina asusin hoopis õppima EPMÜ-s agronoomiks. Olen õppinud Tallinna Pedagoogikaülikoolis, kus omandasin pedagoogi kutse ja saanud õiguse matemaatikat õpetada. Praegusel hetkel õpin Tartu Ülikoolis lisaks geograafiat. Olen töötanud 14 aastat Koonga Põhikoolis õpetajana, kus mõnel aastal tuli olla 7 erineva aine õpetaja, lisaks olen õpetanud ka Lõpe Põhikooli õpilasi.

Olen abielus, mul on kolm last, kellest kaks õpivad Pärnu Kutsehariduskeskuses ja üks Pärnu-Jaagupi Gümnaasiumis. Olen uhke oma laste üle. Mulle meeldib reisida, otsida põnevaid kohti Eestis, ristsõnu lahendada, tegelen joogaga.

Olles matemaatika õpetaja, pean tähtsaks, et õpilased leiaksid ise õigeid lahendusteid, tähtis on koostöö ja üksteise austamine. Kuid samas on oluline, et lapsi toetaksid lisaks koolile ka vanemad ja sõbrad. Olen 4-nda klassi klassijuhataja ja oli väga hea tunne, kui esimesse klassijuhataja tundi oli tulnud ka mõned lapsevanemad, tean, et nendest lastest hoolitakse.

Füüsikat ja 7.kl. loodusõpetust õpetab TARMO PAJULA.


Sündinud ja koolis käinud olen Jõhvis, õpetaja kutse omandasin Tallinna Pedagoogilises Instituudis. Elan Pärnu-Jaagupis ja töötan põhikohaga P.-Jaagupi Gümnaasiumis töö- ja tehnoloogia õpetuse õpetaja-metoodikuna. Õpetaja ametit olen pidanud 31. aastat.

Olen abielus ja mul on täiskasvanud poeg ja tütar ning tütretütar. Aastaid juhtisin Pärnumaa tööõpetuse ainesektsiooni ja hetkel olen tegev Töö- ja Tehnoloogiakasvatuse Liidu juhatuses, ka selle üks asutajatest. Sel aastal omandasin juurde joonestamisõpetaja kutse TTÜ- s.

Tegelen puidulõike ja mööbli restaureerimisega ning õpetan huvilisi . Huvitun muusikast ja kirjandusest.

Ajaloo ja ühiskonnaõpetust annab MIHKEL MÜRK


Sündinud olen 1983. aastal Tallinnas. Olen eluaegne tallinlane ning tunnen oma kodulinna ning eriti selle ajaloolise pärandi üle siirast uhkust. Olen kogu elu elanud Tallinnas ja ka kogu haridustee on möödunud seal. Koolides olen käinud mitmetes ning gümnaasiumihariduse sain Tallinna Vanalinna Täiskasvanute Gümnaasiumis. Seejärel siirdusin Tallinna Pedagoogilisse Ülikooli (mis minu sealoleku ajal kujunes ümber Tallinna Ülikooliks) õppima ajalugu. Ajalugu oli mind tegelikult huvitanud juba enne kooli minekut ja ma olin väga pettunud, kui esimeses klassis kuulsin, et seal seda ei õpetata. Arvatavasti olid minu ajaloo huvi loonud ühelt poolt lood kreeklastest ja roomlastest ning teiselt poolt Tallinna vanalinn, mille tänavatel olin kõndinud juba lapsest peale. Ülikoolis polnud ma ajaloos mitte alati parim, kuid samas alati sellest huvitatud ja vaimustunud. Lõputööna uurisin Eesti Rahvuslaste Klubi. Otsides elus rakendust jätkasin õpinguid magistrantuuris ajaloo ja ühiskonnaõpetuse õpetajaks, kuna tajusin et see oleks loomulik jätk minu senistele õpingutele andes ka praktilise suunitluse. Umbes samal ajal hakkasin ka tegutsema giidina tutvustades oma armastatud Tallinna vanalinna neile, kes seda soovisid. Tegutsen sellel alal ka praegu. Otsides aga ka püsvat töökohta käisin mitmetel töövestlustel erinevates koolides Eestimaal ja olles käinud Are koolis ning vestelnud selle juhtkonnaga tundsin, et see kool ning inimesed jätavad mulle hea mulje. See julgustas mind valima just selle kooli (kuigi mul oli kaalul ka üks teine pakkumine, mille ilmselt võinuksin ka saada) ning andis mulle valmisoleku hakata isegi Tallinnast tööl käima just siin.

Praegusel perioodil tegelen uude töökohta sisse elamisega ja püüan teha seda tööd parimal viisil, mida algajana oskan. Tean samas, et õpetaja ei olda mitte kohe peale õpingute lõpetamist vaid selleks kujunetakse pikema aja jooksul. Kuidas minul see õnnestub, näitab aeg, kuid näen samas, et koolis on mul head kolleegid, kes on valmis seda toetama. Kirjeldades oma iseloomu ütleksin, et olen sõbralik inimene, kuid samas teatud mõttes jonnakas ja jäärapäine. Samas pean end inimeseks, kes on valmis teiste inimestega koostööd tegema ja armastab väga sõbralikku suhtlust. Hindan kõrgelt ajalugu, samuti huumorit. Humoorikust pean ka oma tugevaks küljeks inimestega suheldes. Minu ootuseks Are koolis on hea koostöö oma kolleegide ja õpilastega ning loodan, et see aja jooksul ka teoks saab.

Lasteaiaõpetaja HELLE PIKNER iseloomustab ennast nii:


Olen sündinud Pärnus ja lõpetanud siin kesk- ja kutsekooli. Juba kooli ajal teadsin, et tahan süvendatult õppida keeli ja tegeleda lastega. Lõpetasin nii Tallinna kui ka Tartu Ülikooli, töötades samal ajal lasteaiakasvatajana. Olen õpetanud eelkooliealisi lapsi ka erinevates huvikoolides. Laste säravad silmad ja siirus on omadused, mis mind enim innustavad. Südame teeb soojaks, kui minu lasteaialaps tänaval vastu jalutades suure hurraaga kallistama tõttab. Kuna mulle meeldib asju ise teha, siis naudin nii meisterdamist kui ka käsitööd. Minu jaoks on oluline näha ja luua ilu, muutes sellega nii mõnegi pilvise päeva päikseliseks. Ka säravad ja põnevad inimesed ning kauged maad vaimustavad mind.