Oi ei! Miks ma pean distantseerima? Onu Bella - see müüb nii hästi! Sellel võibolla on omad hapud küljed ka. Kui võetakse sõnapaar Onu Bella, siis ennekõike assotsieerub inimestele see, millega sai 90ndatel tegutsetud. See on suurepärane kaubamärk, millega saab edasi opereerida ja manipuleerida. Pigem on see bisnes.

Onu Bella kui ärimudel - ega tänapäeval vist enam millegi taolisega šokeeriks?

Meelelahutusmaailmas ja muusikamaastikul on artistiks saamine väga devalveeritud. Olen inimene, kes tegelikult ei oska väga hästi viisi pidada. Kui ma pingutan, siis seltskonnas võin küll laulda.

Praegune meelelahutustööstus - on siin avastamata turunišše?

Kaasaegne pop-skene on Eestis minu jaoks paraku 90-95% igav. Sihukest asja on väga raske järele teha ja uuesti. Kui Öörahu lõime, siis tegelikult ei hoomanud tol momendil, et olime fenomeni loomise künnisel.

Loe Onu Bella ja tema uue raamatu kohta pikemalt Tartu Ekspressist.