Mõte õpetajaks õppimisest jooksis mu peast läbi juba keskkooli päevil, aga kuna olin lapsepõlvest saati nakatunud tantsupisikuga, siis asusin omandama kultuuritöötaja ja tantsujuhi eriala. Ajapikku selgus siiski, et mulle meeldib väga lastega tegeleda. Nii saigi minust esialgu lasteaiaõpetaja ja hiljem juba samas lasteasutuses inglise keele õpetaja. Ühtlasi pidin siis juba üsna „kõrges eas" omandama ka põhikooli inglise keele õpetaja eriala.

Kui kaua olete õpetajana töötanud?

Õpetaja olen olnud viisteist aastat. Esialgu Aakre Lasteaed- Algkoolis ning alates 2007. aastast Rõngu Keskkoolis.

Kui te poleks õpetaja, siis kes oleksite?

Minu esimesest vastusest võiks järeldada, et oleksin kultuuritöötaja, kuid kuna minu suur hobi on aiandus, siis kujutaksin ennast tegemas tööd, mis on seotud taimedega.

Mis teile oma töö juures meeldib? Mis võiks teisiti olla?

Huvijuhi töös on väga palju vaheldust. Meeldib korraldada ja organiseerida üritusi, tegeleda lastega. Õpetajana meeldib õpilastele teadmisi edasi anda, neid juhendada ja neile vajadusel toeks olla. Väga tore on jälgida laste kasvamist ja arenemist. Mis võiks teisiti olla...? Võib-olla jääb meil sageli puudu lapsemeelsusest (heas mõttes), loomingulisusest ja loovusest. Samuti on aeg-ajalt raske leida motivatsiooni.

Millised on teie huvialad? Mida armastate vabal ajal teha?

Laulan segakooris „U-tuur", tantsin rahvatantsurühmas „Valguta Vahvad", osalen õpetajate võimlemisrühmas. Aakre Rahvamajas juhendan tantsurühma „Vahetpole" ning laste tantsurühma. Armastan lugeda, ristsõnu lahendada, lumevabal ajal aias toimetada ja jalgrattaga sõita. Väikest viisi tegelen ka fotograafiaga ja käsitööga.

Kuidas olete saavutanud kontakti õpilastega? Milles seisnevad teie arvates õpetajate ja õpilaste hea läbisaamise saladused

Õpilastega kontakti saavutamisel on tähtsal kohal ausus, avatus, siirus. Oluline on õpilase (ära)kuulamine ja mõistmine. Tuleb osata seada ennast õpilase olukorda. Sageli kipume täiskasvanutena unustama, et olime ise ka kunagi lapsed. Tähtis on märgata ja toetada igat õpilast. Klassijuhatajana tuleb õpetajal koos õpilastega kõikides kooli ja klassi ühistegevustes kaasa lüüa. Nii kasvab ühtsustunne ja õpetajat tunnetatakse osakesena klassikollektiivist.

Mida õpilased teile õpetanud on?

Õpilastelt olen ammutanud väga palju energiat tegutsemiseks. Tänu õpilastele olen kindlasti palju positiivsem ja optimistlikum.