Kõigepealt sõitsime Virtsu sadamasse ja sealt edasi praamiga Muhu saarele. Seal kohtusime ka giidi Aaduga. Muhu saarel külastasime jaanalinnufarmi, kus sai katsuda jaanalinnu muna ja neid toita. Seal nägime ka emusid, nandusid, känguruid, ponisid ja ühte sebra. Pärast farmi külastamist sõitsime üle tammi Saaremaale. Kõigepealt külastasime Maasi linnust, mis oli alles hiljuti lahti kaevatud, kuid väga põnev. Edasi sõitsime Angla tuulikuid vaatama. Seal olid ka vanad traktorid, mille peal me olla saime. Siis sõitsime Värava tallu ööbima.

Teisel päeval sõitsime Pidula mõisa. Seal on sündinud kuulus koorijuht Venno Laul. Mõisapargis nägime uhket 12-harulist pärna. Järgmisena nägime Odalätsi allikaid. Nendel allikatel pidi olema võime muuta inimesi nooremaks ja kaunimaks. Meie soovisime saada ilusamaks. Kohe seal samas asus kalakasvandus, kus saime ka kalu sööta. Käisime ka Mihkli talumuuseumis, kus saime näha, kuidas elati palju aastaid tagasi Saaremaal.

Järgmisena hakkasime Sõrve poolsaare poole sõitma. Sõrve poolsaar on Eesti suurim poolsaar. Me saime päris poolsaare lõppu, kus leidsime ka „õnnekive". Siis sõitsime Viidumäele, kus julgemad said ronida seal oleva torni tippu. Ja oligi päev õhtus. Jälle ööbisime Värava talus. Tegime seal ka ise süüa.

Kolmandal päeval pakkisime oma asjad kokku ja sõitsime Kaali järve äärde. Saime teada, et meteoriidi tükk, mis sinna kukkus, oli taevase raua tükk. Saime ka meteoriiditükke katsuda. Lõpuks jõudsime Kuressaare linnusesse. Vot see oli huvitav koht! Seal oli palju relvi ning vanaaegseid asju. Oligi käes tagasisõidu aeg. Koju jõudsime õhtul 10-ne paiku.

See reis oli väga huvitav ja põnev.