Aruandekvartali konsolideeritud müügitulu oli 9,7 miljonit eurot ehk 15% vähem kui aasta tagasi võrreldaval perioodil. 

Enam kui 80% müügitulust saadi elektriseadmete müügist, mis aruandekvartalis vähenes 16,5%, olles ka peamiseks müügitulu vähenemise põhjuseks. 

64,0% kontserni toodetest ja teenustest realiseeriti Eestist väljapoole (2013 I kv: 65,3%) ning 81% müügituludest saadi kontserni ettevõtete koduturgudelt (Eesti, Soome, Leedu).

Müügimahu langusele avaldas enim mõju Leedu segment, mille müügitulu vähenes võrreldava perioodi suhtes poole võrra ning seda peamiselt projektidest saadava müügitulu kahanemisest. 

Kontserni suurimad turud on Eesti ja Soome, mistõttu on kontserni müügimahud tugevalt mõjutatud nendel turgudel toimuvast. Aruandekvartalis müüdi Soome turule 45%(2013 I kv: 47%) ja Eesti turule 36%(2013 I kv: 35%)  Kontserni toodetest ja teenustest.

Loe pikemalt Läänlasest.