Kuna analüüs on koostatud 30aastase ajavahemiku kohta, ei ole selles hinnatud, kui kalliks võivad minna kapitaalremondiks vajalikud tööd.

Analüüsi koostanud konsultandi Rein Riisalu sõnul oleneb kapitaalremondiks vajalike tööde tegemise aeg sellest, kui intensiivne on liiklus raudteelõigul. Eesti praktikas on see üldiselt 40 aastat, kuid kõne all oleval lõigul võib see olla pikem, sest sinna pole ette nähtud kaubavedusid. Reisijateveoks kasutatavad Stadler FLIRT rongid on kergemad ja kulutavad raudteed vähem kui kaubarongid.

Koostatud hinnangu kohaselt tuleb 30 aasta jooksul kulutada Riisipere-Haapsalu-Rohuküla raudteelõigu hoolduseks 630 000 eurot aastas, kuid Riisalu sõnul selliseid väljaminekuid igal aastal ei tule ja kulu on välja arvutatud väikese varuga.

Loe edasi 18. novembri Lääne Elu paberlehest.