Järvamaa omavalitsusjuhid on seisukohal, et digipööre vajab üleriigilist koordineerimist ja toetust. Infotehnoloogia senisest suurem kasutusele võtmine õppetöös on koolidele vabatahtlik ja seetõttu arengud erinevad ja see omakorda võib olla takistuseks ühiste koolituste ja hangete korraldamisel ning üksteiselt õppimisel.

Digitehnoloogia kasutamine eeldab õpetajate suuremamahulist koolitamist, sest lisaks digiseadme kasutamise oskusele vajavad õpetajad tuge infotehnoloogia sidumisel õppeprotsessi. Hoolimata ülikoolidesse loodud innovatsioonikeskustest ei ole digiõpe veel õpetajakoolituse osa ning see tähendab, et kõigi õpetajate ümberõpe on täna kooli ülesanne.

Eesti edukate digikoolide näitel vajab õpetaja lisaks täiendkoolitusele igapäevast tuge ja suunamist koolis haridustehnoloogi poolt. Samuti eeldab kiiresti areneva infotehnoloogia kasutamine pidevat enesetäiendamist ja uute võimaluste rakendamist õppetöös. Digitehnoloogia tulemuslik kasutuselevõtt sõltub otseselt haridustehnoloogi olemasolust.

Elukestva õppe strateegia visiooni ja üldeesmärgi teostamiseks on selles ette nähtud viis strateegilist eesmärki, millest üks on digipööre elukestvas õppes. Õppimisel ja õpetamisel rakendatakse kaasaegset digitehnoloogiat otstarbekamalt ja tulemuslikumalt, paranenud on kogu elanikkonna digioskused ning tagatud on ligipääs uue põlvkonna digitaristule.