Jätkuv mure Hiiumaal: kas Aviesil ei jätku lennukeid?
Kuigi AS Avies teatab oma kodulehel, et kõik 70 ettevõtte töötajat tegutsevad ühise eesmärgi - kliendi rahulolu - nimel jäid esmaspäeval jälle ära nii hommikune kui õhtune Tallinn-Kärdla-Tallinn lennureis. Ometi on ettevõttel lepingujärgne kohustus hoida Hiiumaa liinil 19kohalist põhilennukit Jetstream32 ja varus teist, sama suurt lennukit, kirjutab Hiiu Leht.
Vähe sellest, kohe pärast seda tõi ettevõte Kärdla liinile vaid kaheksakohalise lennuki ja teatas lennuplaani ajutisest muudatusest. Kärdla elanik Kadri Tikerpuu kirjeldas oma kolmapäevaõhtust lennureisi väikese kaheksakohalise asenduslennukiga nii: "Stjuardessi ei olnud ja lendur isiklikult aitas meid lennukisse. Kõik pardal, pani ta ukse väljast kinni. Lendur jäi välja. Ja mis tegi lendur - hüppas lennuki tiivale ja oma lahtisest esiaknast - hops - lennukisse". Kas see on 21. sajandi lennuühendus," küsib Tikerpuu.
Hiiu maavalitsuse ühistranspordi spetsialist Tõnis Markus ütles, et Avies on neid informeerinud lennuplaani muudatusest ja väiksemast lennukist, kuid pole maavalitsuselt selleks kooskõlastust saanud. Probleemid, nagu lendude ärajäämised või väike lennuk liinil algasid eelmise aasta lõpul, pärast seda kui Avies teatas kodulehel, et on asunud teenindama uusi lennuliine Rootsis Torsby-Hagfors-Stockholm, Sveg-Mora-Stockholm ning Lulea-Pajala.
Hiiu Leht küsis ASi Avies tegevjuhilt Allan Sollilt kas ettevõttel ei piisa kõigi liinide korrektseks teenindamiseks lennukeid või piloote? Soll eile küsimustele vastamiseks aega ei leidnud.