Olen autojuht ning kasutan seda teelõiku väga tihti. Tean häid kohti ja probleemseid paiku. Kokkuvõttes on see teelõik hästi sõidetav, kuid oli seda ka enne suuremat remonti.

Tabasalu Selveri juures püsivad aga tihti ummikud. Valgusfoore oleks tarvis kohati rohkem. Näiteks Lucca juures asuvale ringile. Haabersti ringile peaks mõtlema välja sootuks uue lahenduse, sest seal ei aita isegi foorid.

Samuti võiks sellel teelõigul olla rohkem katusega bussiootepaviljone, et inimesed ei liguneks vihma käes.

PIRET LÕUK
Keila-Joa elanik

Kindlasti on see teelõik nüüd ohutum. Tegemist on ju väga tihedalt asustatud piirkonnaga. Seetõttu on teelõigul ka tihe liiklus ja seda eriti eriti hommikustel ja õhtustel tipptundidel. Meelehärmi võib see teelõik tekitada kiirustajatele. On ju nüüd vaja tuimalt pedaali vajutamise ja närviliste möödasõitude asemel rahulikult liiklusvoos sõita ja olla tähelepanelik nii liiklusmärkide kui jalakäijate suhtes. Tea, kuhu nad küll kogu aeg kiirustavad? Peaks äkki aega paremini planeerima õppima. Eks aeg ole parim näitaja, kuidas uus liikluskorraldus toimib. Seni saan mina küll ainult kiidusõnu öelda.

ANDRUS SALISTE
Muraste elanik

Uus lahendus on oluline võimalus edasiseks positiivseks arenguks. Iga muutus toob kaasa harjumiste perioodi, rahulolematust, ning võimalik, et ka vajadusi uuteks muutusteks. Probleem, miks need saared või ringteed tekkisid, on osaliselt jäänud. See on autode rohkus ja liigne kiirustamine. Ülekäiku tähistavad alad on suuremal määral tähistatud ja valgustatud. Kahjuks on mõned sellised kohad veel valgustamata.

Suurim murelaps on üleüldine liikluskäitumine. Selles osas on võimalik ära teha küll veel tohutu hulk tööd. Kasutan rahvasuus levinud ütlust, et kõige olulisem tihend autos on rooli ja juhiistme vaheline element - inimene. Autojuhil tuleks endalt küsida - miks mul on nii kiire? Kas ma tõesti pean ohtu seadma oma mõtlematu käitumisega nii kaaskodaniku kui ka enda?