„Ungarist piki Vahemere rannikut Hispaaniani sõites oli tee hea. Aga Aafrikas kulges rada maailmakuulsa Pariis-Dakar ralli järgi - need teed on meie mõistes kohutavad või hoopis olematud. Ühe 130-kilomeetrise lõigu sõitsime piki ookeani kallast, kasutades selleks ära mõõna,"kirjeldab Andres teeolusid. Kuigi tema hõbedane Land Rover Defender sai aastaga üsna põhjalikult ümber ehitatud ja ekstreemseteks oludeks ette valmistatud, tuli trassil pea iga päev mingeid nokitsemisi ette. „ Meie peamehhaanik Priit tegi rajal imelist tööd," tunnustab Andres meeskonda, mis erinevalt paljudest startijatest jõudis finišisse õigeaegselt.

Paremusjärjestust turismiklassis ei selgitatud. Seikluselamus oli olulisem ja seda pakkus juba ainuüksi raja läbimine. "Selliselt retkelt tagasi tulles oskad siinset igapäevast miljööd hoopis teisiti hinnata ja väärtustada," mõtiskleb veel värsketes emotsioonides hulpiv Andres, lubades panna kokku ja avaldada reisist korraliku pildigalerii.

Ta mõtleb ka lühikese reisikirja peale, kuid selle kirjutamiseks siiski aega napib. Vaevalt nädala kodus olnuna sõidab ta lähipäevil perega Kariibi merele purjetama. Purjetamine on kaptenipaberitega mehe peamine hobi.

Kariibi mere ääres on Andresel vaja veidi tööasjugi ajada. „Praegu on meil üle saja töömehe mööda maailma laiali, neist vast kolmandik on Keilast. Oleme ligi kümme aastat ehitanud laevadele sisustust," selgitab Andres oma igapäevatööd: kajutid, restoranid, jahtidest suurte kruiisilaevadeni. Seda kõike koordineeritakse Keila servas asuvast toast. Lähiaja suurim töö ootab Prantsusmaal, kus osaletakse järjekordse maailma suurima kruiisilaeva ehitusel.

Keilas sündinuna ja kasvanuna oli Andresele kõige rahulikum põhikool aeg. TEMT-is sai autode erialal õpitud, tehnika on teda alati huvitanud. Seiklus ja rahutu meel on Andresel vist veres: „Mõni aasta tagasi olin ligi poole ajast mujal maailmas. Nüüd on meil nii palju inimesi ametisse võetud, et saab rohkem kodus olla."