Keila sillad said valmis
Autojuhid tabasid kahe silla avatuse kohe ja ehkki kaherrealistel ringteedel sõitmine vajab harjumist, kulges liiklus sujuvalt. Avatud oli samuti linna sisse ja linnast väljasõit Luha tänava kaudu. Varasemad seisakud, ummikud, ümbersõidud tundusid kui halb unenägu, mis pärast ärkamist ununema hakkab. Kui saavad tehtud viimased nokitsemised sildade kallal, asfalteeritud sildade alt ja maantee kõrvalt kulgev kergliiklustee, lõpetatud haljastustööd teepervedel ja ringteede keskel, võime tehtust rõõmu tunda.
Ehitusobjekti juht Juhan Ressar kirjeldas sildu mitte emotsioonide, vaid arvude keeles, mille mälumängurite rõõmuks siinjuures ära toome.
Sillad on kolmeavalised jätkuvtaladega komposiitsillad. Sildade kandekonstruktsioon koosneb valtsitud HE800B terastaladest, kogukaaluga 181,8 tonni ja monoliitsest raudbetoonist tekiplaadist paksusega 220 mm. Silla raudbetoonist sambad toetuvad 350x350 mm ristlõikega raudbetoonvaiadele. Sildade avad on 14+18+14 meetrit. Sildade pikkus (kaldasammaste tagaseinte vahe) on 47,3 meetrit. Sild I laius 10,7 meetrit ja sild II laius 12,5 meetrit. Sild I sõidutee laiusgabariit 4+4 meetrit ja silla paremas servas on 0,9 meetri laiune teenindustee. Sild II sõidutee laiusgabariit on 4+4 meetrit ja silla vasakus servas on 2,5 meetri laiune jalgtee. Sildade kandevõime on 360 tonni.
Keila sildade ehituseks kulus:
1100 m3 betooni,
135 tonni armatuurterast,
182 tonni terastalasid,
318 päeva (koos ettevalmistus- ja koristustöödega).
Sildade ehituse peatöövõtja on Nordecon AS.