Kuna polnud kursis laste lugemishuviga, valisin ettevalmistavat tööd tegema kuus last. Enamuse raamatutest saime Käru raamatukogust, kuid osa laenutasin Türilt ja Paidest. Kaks raamatut olid  nii värsked väljaanded, et polnud raamatukogudesse veel  jõudnudki. Türi raamatukogus oldi nii lahked ja lubati kohe teatada, kui raamatud ilmuvad. Rõõmu valmistas see, et lapsed olid väga agarad algul lugema ja kahel korral nädalas autoreid, illustraatoreid, tegelasi lisaks õppima. Paari nädala möödudes selgus, kes pingele vastu pidasid ja täie tõsidusega töösse suhtusid. Need olid Keiri Männik 2. klassist, Keelika Ruddi 3. klassist ja Carmen Tõnisson 4. klassist. Mõni nädal enne võistlust saime uue juhendi, kus oli vaja teada ka antud autorite teisi väljaandeid ja kirjanike tundmist fotodelt. Õppimisele kulus lastel koolivaheaeg ja isegi eesti keele tunnid ning  sageli vahetunnidki. Selle aja jooksul luges iga tüdruk 8 lasteraamatut, mis polnud sugugi õhukesed, õpiti pähe autorid, illustraatorid, tegelased. Arvutiklassis vaatasime kirjanike pilte. Keiri ema pühendas samuti end ettevalmistustöösse, sest tema printis välja värvilised fotod, mille abil oli lastel kirjanikke toredam õppida.

Lapsed olid väga, väga tublid, viimast raamatut lugesime teel Raplasse võistlustele sõites. Suur tänu Carmeni isale, kes hoolitses selle eest, et lapsed  õigeks ajaks võistlema ja koju tagasi jõuaksid. Kirjandusmängus saavutas Käru kooli võistkond 5. koha, mis on suurepärane tulemus, sest võistlemas oli ju teistega võrdväärselt 2. klassi tüdruk. Sellise meeskonnaga oli rõõm tööd teha. Kedagi ei pidanud sundima, lapsed olid ise huvitatud targemaks saamisest ja targemaks sain koos lastega minagi. Tänan kogu tiimi, kes andsid võimaluse töörõõmu nautida.
______________________________________________________________________________

Kes soovib oma teadmisi kontrollida, siis küsimuste lehe leiate keskuse veebilehelt