Ollakse kinni selle vanas halvas mälupildid, et siin käib kaklejate seltskond, ei ole meeldiv ega turvaline," pakub Raimo klientide nappusele seletuse. Nüüd olevat kraaklejatest küll lahti saadud, aga uut „head" klienti ei ole veel peale tulnud.

Lisaks on Laagri pubi käivet üle tee asuv Comarket tublisti pärssinud. „Lõuna ajal on sööjaid ikka palju vähem, ju käiakse rohkem kaupluse soojaleti ääres," arvab Valev. Söögikohal on ka oma kontseptsioon, nimelt keskendutakse õllele ja õllekultuurile. Pubileti taga võib klient valida kuni 30 erineva märjukese seast, sisekujunduski toetab sama ideed - galerii 90 riigist pärit eri õllemargi vahel kisub uudistama.

Korraldatakse ka õllekoolitusi, mis meeste sõnul panevat osaleja õllele hoopis teise pilguga vaatama. „Meil seostub õlu tihti poetaguse 2-liitristest plastpudelitest jooki kuukava seltskonnaga. Tegelikult on õllekultuur hoopis midagi muud. On oma losooad valmistamise, serveerimise, toiduga sobitamise kohta," nimetab Valev.

Mehed proovivad pubis meeleolu luua ka nädavahetuseti elavate esinejatega ja neljapäevaste karaokeõhtutega. Aga seni ei ole hoogu sisse veel saanud.

Nüüd pannakse panus köögikubjas Juhale, kes oma vürtsise retoorika ja halastamatu mürgeldamisega võib omanikele suisa tuska tekitada. Esimene asi, mida see prillitatud köögikriitik esmakohtumisel Valevile, Raimole ja Tarmole ütleb: „Poisid, unustage ära see karaoke ja esinemised. Toit on kõige olulisem!"

Mis sellest kõigest välja tuleb, kas Laagri saab omale uue legendaarse söögikoha, mida ka linnarahvas ei pea paljuks visiteerida, nii nagu omal ajal siinkandis tegutsenud Scotland Yardi või on pubi saatuseks jääda kiratsema ja hingusele minna, see selgub 10. ja 17. mail eetris olevates saadetes Kanal 2s. Ja loomulikult saab kõige autentsema pildi ja maitseemotsiooni ise kohale minnes.