Lemmik on loomulikult ajalugu. See on mulle endale kõige huvipakkuvam ja kuna ma olen seda viis aastat ülikoolis tudeerinud, tunnen end seda andes ka kõige kindlamalt.

Kui Te peaksite iga nende aine puhul tooma välja ühe tahu, miks just see aine on huvitav, mis need siis oleks?

Minu jaoks on ajaloo kõige huvitavam osa kõik minevikus elanud inimeste igapäevaelu ja mõttelaadi puudutav. Ühiskonnaõpetus ja inimeseõpetus aga võimaldavad mul ja õpilastel rohkem igapäevaste ja praktiliste teemade üle arutleda ning vaielda.

Kaks koolinädalat on juba selja taga. Kas olete selle aja jooksul õppinud midagi sellist, millest üheski ülikoolis ei räägita?

Olen õppinud arvestama sellega, et tihti tuleb midagi ootamatult ja käigupealt valmis mõelda või ümber korraldada. Ülikooli pedagoogikaloengutes arvestati pigem ideaalolukorraga, kus õpikud ja töövihikud jõudsid enne esimest septembrit kooli, kõigil õpilastel olid alati asjad kaasas ja tehnika kunagi ei streikinud.

Teie enda kooliaeg Viljandi Maagümnaasiumis peaks veel üpris värskelt meeles olema. Kas tunnete praeguste vanemate õpilastega ka mingit väga olulist põlvkonnavahet?

Ma usun, et väga olulist põlvkonnavahet minu ja õpilaste vahel pole. Tänased õpilased on võib-olla julgemad kui mina ja minu klassikaaslased olime. Ühest küljest on see hea - tunnis küsitakse, kui midagi jäi arusaamatuks ning võetakse sõna. Teisalt jällegi võivad liigse julgusega kaasneda käitumisprobleemid, sest ei kardeta kehvale käitumisele järgnevaid karistusi.

Nüüd nipiga küsimus: aga õpetajatega? (vt.eelmist küsimust)

Ma arvan, et ei saagi rääkida õpetajate põlvkonnavahest, sest õpetamisstiil oleneb niivõrd palju sellest, milline õpetaja ise iseloomult on. On igas vanuses õpetajaid, kes tahavad katsetada moodsamate õpetamisideedega ja samuti neid, kes eelistavad traditsioonilisi meetodeid. Noorelt õpetajalt tihti eeldatakse, et ta on ülimalt uuendusmeelne. Mulle tõesti meeldib tundides kasutada ka arvutit, erinevaid videoklippe, mänge ja rühmatöid, samas ei põlga ma ära ka n-ö loengustiilis õpetamist ja vana head töövihiku täitmist.

Millised kokkupuuted on Teil viljandimaalasena olnud Karksi vallaga?

Kokkupuuted olid enne augustit väga napid: olin siit varem läbi sõites märganud siinset ilusat loodust ja tundsin paari siit kandist pärit inimest.

Millised on esimesed muljed meie kooli igapäevaelust, õhustikust või kommetest? Kas on silma jäänud mõni omapära, mis teistes koolides puudub?

Esimesed muljed on väga positiivsed - kolleegid on äärmiselt sõbralikud, abivalmis ja toetavad. Samuti on tunda, et hoitakse ühe perena kokku. Kuna ma olen ise üsna suurtes koolides õppinud, siis esialgu pani mind imestama see, et õpetajad tunnevad isegi neid õpilasi, kellele tunde ei anna. Samuti teavad ka õpilased vanemates ning nooremates klassides käivaid koolikaaslasi.

Kui Te peaksite kirjeldama ennast kolme sõnaga, mis need oleks?

Aus, lahke, usaldusväärne

Milline oli Teie hiljutine suurim elamus?

Suvine matkamine Hiiumaal.

Kas Teil on oma lemmikteos või -paik, mis alati vaimset tuge annab?

Vanematekodu.

Tutvudes inimesega, siis mida sõltumata soost, vanusest, tegevusalast vms. Te tahaksite tema kohta esmalt teada saada. Palun sõnastage see küsimusena.

Ma ei tea, kas ma seda julgeksin uuelt tuttavalt esimese asjana küsida, aga üsna palju näitab inimese iseloomu ja huvide kohta vastus küsimusele "Kes oli lapsena su lemmik filmi- või raamatutegelane?"

Palun vastake sellele küsimusele.

Pipi.