Varsti oli kell nii kaugel, et tuli teekond Lennusadama poole ette võtta. Enne muuseumisse sisenemist võtsime väikese lõunaeine muuseumiõuel ning meie päev jätkus põnevas merendusmaailmas. Tunniajane jalutuskäik giidi juhtimisel, seletas lahti muuseumi ekspositsioonide ajaloo. Nägime ära lihtsa haabja ja käisime allveelaevas Lembitu, ületasime laealuse järsu kaarsilla kus tutvusime vesilennuk Short 184-ga, tegime Kollase Allveelaevaga ümbermaailmareisi ja saime juhtida vesilennukit simulaatoris, nägime virtuaalset lennukirünnakut allveelaevale ning meeskonna tegutsemist rünnaku ajal. Tutvusime veespordivahenditega ja juhtisime väikelaevu sadmasse, uurisime Baltimaade suurimat akvaariumit ja uudistasime selle elanikke. Põnevust oli palju, tegutsemist küllaga ja 2 tundi omal käel merealadega tegutsedes lendas linnutiivul.

Järgmisena ootas meid ees uus seiklus - 3D kino Coca-Cola Plazas. Paljudele õpilastele oli 3D filmielamus esmakordne - suur kobarkino, punased samettoolid, 3D efekti tekitavad prillid, saladuslikud COMBOD ja animatsioon Vapper Jock.

Sellesse oktoobrikuu neljapäeva mahtus palju, kuid lõpuks oli ikkagi aeg bussinina kodu poole pöörata ja argipäeva tagasi tulla. Reedene koolipäevgi möödus reisi meenutades ja õhates pealinna järele.....tahaks veel näha, minna ja olla.

Suur- suur tänu MTÜ Murru Küla Seltsile, kes meid reisile kaasa kutsus! Aitäh, Eveli ja Signe, sel päeval me õppisime ja kogesime palju uut ja põnevat. Ootame uusi ja lennukaid projekte, milles lustlikult kaasa lüüa. Tänulilled Teile! Aitäh, kõikidele vanematele, kes oma lastele selle tarkuseküllase neljapäeva oma pere-eelarvest võimaldasid. Kuigi reisi rahastas enamjaolt EAS, siis ka lapsevanemale oli rahaline väljaminek üsnagi tuntav. Kuid üks selline väljasõit õpetab lapsele rohkem kui mitu ajaloo- või inimeseõpetusetundi koolipingis.