Ants Serk on lõpetanud Tartu Ülikooli füüsika erialal, läbinud arvukalt juhtimis-, pedagoogika-, majandus- jm alaseid täiendkoolitusi. Tal on pika ajaline kogemus Eesti ühe suurema kooli - Tartu Kivi linna Gümnaasiumi direktorina. Tema eestvedamisel kujunes sellest koolist kõrgelt hinnatud haridusasutus. Vahe tult enne Luunjasse tööle asumist oli Ants Serk ametis õpetajana Ülenurme ning Puhja gümnaasiumides.

Luunja Keskkoolil on oluline koht meie vallaelus, seetõttu suhtub vald kooli tulevikku väga tõsiselt. Eesmärgiks oli leida parim võimalik eestvedaja asutusele, mis mõjutab paljude meie elanike edasist käekäiku. Lõpliku valiku tegemisel sai otsus tavaks kandidaatide kogemus ja veenvus, tõestamaks oma võimekust viia ellu seatud eesmärke. Enesestmõistetavalt peab koolijuht olema suurepärane suhtleja, kindlakäeline eestvedaja ning omama realistlikku visiooni kooli tulevikust ja lähiaastate tegevustest.

Ants Serk omab selget ja kindlat teadmist, kuidas kogukonna vajadustest ja võimalustest lähtuvalt aren dada kooli selliselt, et püsida konkurentsis, pakkuda kvaliteetset haridust ning vastata kogukonna ootustele. Lähiaja tegevuste hulgas on olulisel kohal hetkeseisu kaardistamine, õpilaste ja vanemate ootuste kiire väljaselgitamine, kogukonna kaasamine, tihedam koostöö kohalike partnerite, sh ettevõtjatega. Edaspidi lisandub kooli unikaalse näo kujundamine, töötajate motiveerimine, õpilaste annete avastamine ja arendamine, koostöövõrgustiku loomine, huvitege vuse laiendamine, väärtuskasvatus jne.

Koolijuhi ametikoht Luunjas pakub suurepäraseid võimalusi väljakutseteks ja arenguks. Tööandja - Luunja vald - eeldab kõigepealt olukorra ületamist, mis on tekkinud kooli võrgu reformikampaania tõttu, samuti meie potentsiaali senisest jõulisemat raken damist heatasemelise, tervikliku ja kõikide kooliastmetega kooli pidamiseks Luunjas. Selle eelduseks on olemasolevate võimaluste (valla kiire areng, kasvav laste arv, tugev põhikool, Tartu linna lähedus, omavalitsuse hooliv suhtumine jm) intensiivsem kasutamine, selgete suundade seadmine gümnaasiumiastme osas, koostöö partneritega. Eesmärgiks on olukord, kus ka 5, 10 või 20 aasta pärast tegutseks Luunjas hästi toimiv õppeasutus, mis on arenev, avatud, loov, tulemuslik ja kogukonna poolt väärtustatud.

Soovime uuele koolijuhile jaksu ja edu!