Autode ümberehitust ei saa teha paljakäsi või põlve otsas. Kümmekond aastat tagasi soetati korralikud programmjuhtimisega tööpingid. Vaid nendega saab lõigata välja täpseid metall- ja puitdetaile. Olemas on ka viieteljeline freespink plastiku vaakumtõmbe vormide jaoks. “Sellel teeme koostööd näiteks tudengivormeli ehitajatega. Nende elektrivormelile saab valmistada süsinikkiust keret,” ütleb Raamets. Tehases on ka metalli stantsimis- ja laserpainutuspink ning muud nutikad abivahendid.

Milliseid autosid ja kuidas on Silwis ümber ehitatud? Raamets ütleb, et kasutatakse põhiliselt Mercedes-Benzi alusautosid. Need tuuakse Maardusse ning algab nende ümberehitus ja sõidukitele komponentide lisamine. Oma panuse annavad IT-töötajad, disainerid, konstruktorid, mehaanikud ja koostajad. Kokku töötab Maardus 30 inimest.

Loe edasi Harju Elust.