Olukorrast lähtuvalt otsustasid korraldajad teha ürituse korralduses väikeseid muudatusi, nimelt jätta kuulamata linnavalitsuse ja munitsipaalettevõtete spetsialistide informatiivsed ettekanded, vaid rajada infopäev suhtlusele ja vastata elanike küsimustele.

Küsimusi esitati kokku kuus; neist kaks puudutasid linnatransporti, ülejäänud neli aga sõidu- ja kõnniteede seisukorda konkreetsetes kohtades.

Muuhulgas kõlasid palved lahendada koostöös bussiettevõttega Temptrans probleemid seoses linnaliinide sõidugraafikute puudumisega vahepeatustes ja tagada sõidutee vaadeldavus bussipeatuste ootepaviljonidest. Linlaste arvates põhjustab see tihti olukorda, kus eakad ja puuetega reisijad, kes istuvad paviljonide sügavuses, ei näe lähenevat bussi ja samas sõidab ka reisijat mittemärganud bussijuht peatumata mööda.

Teised soovid, nagu mainitud, puudutasid sõidu- ja kõnniteede seisukorda Ringi tänava eri paikades.

Linnamajanduse osakonna töötajad Jüri Pihlak ja Andrei Knjazev ning munitsipaalettevõtte juht Anatoli Jegorov lubasid olukorraga tutvuda, võtta see oma kontrolli alla ja kõrvaldada puudused sealt, kus see on võimalik ja otstarbekas. Infopäevast kokkuvõtteid tehes arvas Nikolai Vojeikin, et linnavalitsus peab sellist koostöövormi elanikega õigeks ja kasulikuks, kuna see soodustab omavalitsuse kontakte elanikkonnaga, võimaldab linlaste soove täielikumalt arvestada ning vastata õigeaegselt nende küsimustele.

Abilinnapea tänas kõiki linnavalitsuse infopäevast osavõtnuid konstruktiivse dialoogi ja soovi eest muuta Maardu linn üheskoos kaunimaks ja mugavamaks elupaigaks.

Toimetus tuletab meelde, et järgmine infopäev toimub 13. augustil ja on pühendatud elanikele osutatavate sotsiaalteenuste süsteemile.