Eesti Autospordi Liidu tehnikakomitee ja veoautokomitee liige Marko Luhthein ütles, et ükski tulemus ei tule kergelt, autod on kiired, aga ka mehed on julged: „Selle meeskonna tugevuseks on kauaaegne koostöö, samuti hea pingetaluvus, kihutades ka pimedas ja võõrastel teedel. Kui sekundite mängus suudavad võistlejad teha kaalutletud otsuseid ja hoida finišijooneni pea külma, siis tuleb võit. Aare tugevuseks on rahulik ja kaine mõtlemine."

Näiteks Saaremaa ralli üldpikkus oli 494 km, sellest kiiruskatseid oli 120 km, millest osa tuli läbida pimedas. Vanasti ei olnud ralli eel tutvumisringide arv piiratud, nüüd tohib eelnevalt raja läbi sõita vaid kaks või kolm korda. Seega on eriti oluline koostada endale hea legend ehk rajakaart ja sellest sõidu ajal kinni pidada, rääkis Müil.

 „Meie plussiks on see, et oleme Tiiduga juba 1991. aastast koos sõitnud ja selle ajaga saanud rikkalikult kogemusi. Oleme Saaremaa rallil võistelnud üle 10 korra ja kuus korda võitnud. Sealsed teed on salakavalad, nende läbimisel pääsevad kogemused maksvusele. Aga igaks võistluseks valmistused tuleb hoolitseda ka tehnika eest ja enne võistlust kõik kahtlased kohad üle kontrollida või välja vahetada. Kui seda ei tee, maksab see võistlusel kohe kätte," ütles Aare Müil edu kommenteerides.

Märjamaa Rally Team on Eesti Autospordi Liidu üks vanemaid klubisid, milles on praegu kolm ekipaaži. Müil ja Vanamölder sõidavad spetsiaalselt ralliks ettevalmistatud GAZ 51ga, mis on nende käes 2007. aastast.

Meeskonna mehaanikuteks on Raivo Poom, Indrek Jansen ja Janek Viesemann. Ralliteami kuuluvad veel Veiko ja Toivo Liukanen Kuusikult, kes hakkasid uuesti võistlema pärast kümneaastast vaheaega. Samuti Tarmo Silt ja Raido Loel, aga nii Otepääl kui Saaremaal ei olnud tehnika sellele duole armuline ja ralli tuli katkestada.

Võidukat rallitiimi toetavad Müili ja Vanamöldri enda firmad Aspar Trans ja Haljala Forell, aga ka A & I Welding, Valvoline ja OSC.