Plaanide kohaselt pidi Ofelia võtma Kuivastu-Virtsu liinil graafiku üle St Olalt, misjärel viimane pidi suunduma Rohuküla-Heltermaa liinile. Seetõttu jäi St Ola koos Regulaga kogu nädalavahetuseks Kuivastu-Virtsu liinile, Rohuküla-Heltermaa liinil sõitsid Muhumaa ja Harilaid.

Parvlaeval St Ola, mis saab sõukruvi probleemi tõttu hetkel töötada vaid poole võimsusega, ei lubanud tugevnev tuul pühapäeva õhtul enam ohutult silduda. Ohutuskaalutlustel ei saanud St Ola väljuda pühapäeval alates kella 19.00 reisist ning liiklust jätkas Regula üksinda, mis tekitas sadamatesse pikad ooteajad.

„Meie maapealne meeskond andis järjekorras ootavatele reisijatele olukorrast operatiivselt ülevaateid. Piletikontrolli töötajad käisid järjekorra läbi ja selgitasid reisijatele, miks ooteajad pikaks venivad, et igaühel oleks võimalus otsustada, kas soovivad sadamasse ootama jääda või lükkavad sõidu hommikule. Regula laevapere töötas maksimaalsel võimsusel. Samal ajal käisid pingelised tööd Ofelial,“ rääkis Hiiuväin.

„Väinamere Liinid vabandab kõigi ees, kelle reisiplaane see keeruline olukord häiris. Anname endast parima selliste olukordade lahendamiseks ja loodame, et vähem kui kuu aja pärast liinile saabuv uus parvlaev Saaremaa suurendab veovõimsust ja seeläbi ka kindlustunnet.“

Parvlaev Ofelia saadi töökorda pühapäeva öösel. Ofelia alustas Kuivastu-Virtsu liinil liiklust esmaspäeva hommikul graafikujärgselt kell 7.00 Virtsust. Tuule alanedes alustab St Ola teekonda Rohuküla-Heltermaa liinile, seni jätkavad seal Muhumaa ja Harilaid. Parvlaevale Muhumaa andis ka sadamatevaldaja Saarte Liinid senisest leebemad navigatsioonitingimused, mis võimaldavad sõita ka veidi tugevama tuulega kui seni.

Triigi-Sõru liinil seiskus liiklus esmaspäeva hommikul tugeva tuule tõttu. Toimus esimene väljumine Sõrult kell 8.15, Triigist laev enam ei väljunud. Prognoosi kohaselt väljub Kõrgelaid kell 17 Triigist, et jätkata graafikukohaselt Sõrult kell 18.15 ja Triigist kell 19.30.