Kersti Vissov on õpetaja, kes püüab kujundada õpilastes positiivseid hoiakuid geograafia ja selle õppimise suhtes. Suur osa tema tööst on klassiväline tegevus: ta suudab noori kaasata õppeainete lõimumist toetavatesse ja silmaringi arendavatesse tegevustesse, tema õpilased võtavad osa geograafia-, spordi-, loodusteaduste alastest ning üldteadmisi eeldavatest viktoriinidest ja olümpiaadidest ning saavutavad igal aastal häid tulemusi. Kersti Vissov on õpetaja, kes propageerib silmaringi arendamist läbi isikliku eeskuju - mitmel aastal võttis ta Saku Gümnaasiumi pedagoogide võistkonna koosseisus osa viktoriinisarjast "Saku ajukas", oli võistkonna kokkukutsuja ja initsiaator.

Kersti Vissovi eestvedamisel on Saku koolis juba seitse aastat korraldanud Spordiaasta Galat spordis silma paistnud õpilastele, alati on sellel üritusel osalemine olnud lastele väga oluline tunnustus ning võimalus kohtuda erinevate spordikuulsustega.

Aastaid on õpetaja Vissov olnud klassijuhataja. Ta on suutnud oma klassidest tugevad, ühtehoidvad ja oma kooli väärtustavad kollektiivid kujundada.

Kolleegina on Kersti Vissov mõistev ja abivalmis, lööb alati kaasa ühisettevõtmistes. Ta on kohusetundlik, aktiivne ja oma tegemistes korrektne - inimene, kelle peale võib loota.

Õpetaja Tiiu Allikmaa: Toon esile mõned tahud kolleeg Kersti Vissovi mitmekülgsest tegevusest.

Geograafiaeksam on meie koolis nagu päästeparv: igal kevadel teeb geograafia lõpueksamit palju 9. ja 12. klassi õpilasi. Osa neist on tõsised huvilised, kuid paljud n-ö merehädalised. Teatud ainetes on kooli lõpetamisel eksam kohustuslik, peale selle on nn valikeksamid. Loomulikult valivad õpilased ained, milles nad tugevad on. Kuid eksamid tuleb sooritada ka nendel, kes end üheski aines kindlalt ei tunne. Õpetaja Vissov ei ütle ühelegi õpilasele, et ärgu tema ainet valigu. Ja nii juhtubki, et geograafiahuviliste kõrged eksamipunktid lahustuvad merehädaliste tulemustes ära.

Geograafiaeksami puhul on sooritamist mõnevõrra kergendavaks asjaoluks see, et kõiki vastuseid ei pea peast teadma. Mõne ülesande lahendamisel saab, õigupoolest lausa peab, otsima informatsiooni atlase erinevatelt kaartidelt. Selleks aga peab kaartidest aru saama ja sealt leitud teavet analüüsida oskama. Aeg on näidanud, et õpetaja Vissovi kogenud juhendamisel saavad õpilased kaardi lugemise ja muud geograafianipid sedavõrd selgeks, et see eksam neid lõpuaktuse sadamasse jõudmisel ei takista.

Kersti Vissov on spordi- ja mälumänguhuviliste patroon, tema eestvedamisel toimuvad mitmed kooliperet ühendavad ja silmaringi avardavad tegevused. Kõige osavõtjaterohkem on detsembris toimuv Spordiaasta Gala, kus tunnustatakse õpilasi, kes on aasta jooksul spordis häid tulemusi saavutanud. Spordipeo külalisteks on tuntud sportlased. Õpilaste jaoks on oluline, et nende spordisaavutusi kaasõpilaste ees tunnustatakse, sest mõnikord koolikaaslased nende edust ei teagi. Gala ajal on geograafiaklassis tavaliselt ka õpilassportlaste auhindade - karikate, medalite - näitus, mille korraldamine ja turvalisuse tagamine on üks tõsine ettevõtmine.

Kersti Vissov õhutab õpilasi osa võtma mitmesugustest mälumängudest ja viktoriinidest, sh spordimälumängudest. Võistkonnad koosnevad sageli erinevate klasside esindajatest ja see on väga vahva, sest liidab kooliperet. Mõnes viktoriinisarjas on meie kooli võistkonnad saavutanud häid tulemusi ka vabariigi tasemel.

Kersti Vissov on peamurdmisvõistlustel ka ise eeskujuks  tema eestvedamisel osalesid Saku Gümnaasiumi õpetajad mitmel hooajal mälumängusarjas „Saku ajukas".

Anu Sildver, Saku Gümnaasiumi XXVI lend (lõpetas 2004): Kersti Vissov, meie klassijuhataja 1.-9. klassis, on parim õpetaja: ta on oma õpilaste suhtes hooliv, heatahtlik ja innovatiivne. Ta pani meid kõiki ennast armastama!

Anna Lutter, Saku Gümnaasiumi XXXII lend (lõpetas 2010): Teatrietendust võib pidada õnnestunuks, kui publik näeb laval täiuslikku vaatemängu ning prooviruumides veedetud tunnid, töö ja higi jäävad tema eest varjatuks. Õpetaja Vissov lavastajana - klassijuhatajana - oskas meid juhendada ja suunata: kulisside taha jäid harjutamised, mured ja kõik see, mille lahendamisega saadi ise hakkama, kõik see, millesse ei tulegi pühendada kedagi muud kui näitetruppi ennast, kõik see, mis puudutabki vaid ja vaid näitetruppi. Seetõttu tundusimegi ideaalsed inimesed muretus ja probleemide vabas keskkonnas.

See, millise hinnangu annab iga näitleja enda ja juhendaja panuse kohta selles lavateoses, elus, selgub alles siis, kui etendus on lõppenud ja on leitud piisavalt aega, et tehtut aduda ja hinnata.

Marlene, Kristiina, Laura, Rasmus, Mark Anders 5.b klassist: Meie õpetaja Kersti Vissov on lõbus, hoolitsev ja hea. Ta hoiab oma klassi. Ja õpetab väga hästi (loodusõpetust). Kui tublid oleme, ta kiidab ja mõnikord annab kommi. Aga kui jutustame ja lärmame, on ta väga range. Ta on hea klassijuhataja, organiseerib toredaid asju. Ta kaitseb meid ja lubab alati murega - näiteks kui mõni asi on ära kadunud - enda juurde tulla, ka tunni ajal. Ta aitab alati.