Õpetlik ja kasulik õuesõpe
Õuesõppel saad näha, et kõik on kõigega seotud, olles parim võimalus ainetevaheliseks integratsiooniks. Kui kasvatame oma järelkasvu vaid klassiruumis, siis õpilased omandavad küll teadmisi, kuid tõeses, elulises olukorras kinnistuvad need paremini. Kui olen midagi õppinud, siis tean, kui olen selle läbi proovinud, siis oskan. Kasutegur on viimase puhul suurem.
Õuesõpe annab õpilastele ja ka õpetajatele võimaluse õpitava ainega tegeleda sügavamalt, kui seda eales klassiruumis teha saab. Õppekeskkonna ettearvamatus aitab kaasa loovuse arendamisele - lapsed „puhkevad õues õide". Õppekäigud, ekskursioonid jm on õpilase arengule olulised.
Seepärast on ka kooli õppekavas planeeritud õppekäikude päevad nii põhikoolile kui ka gümnaasiumile. Sõltuvalt gümnaasiumi õppesuunast saavad õpilased käia väga erinevatel õppekäikudel, mis toetavad õpitulemuste saavutamist. Loodusainete valdkonnas on õpilased tutvunud Tartu Ahhaa keskusega, Jääaja muuseumiga, Iru Elektrijaamaga, Muuga sadamaga, Põlevkivimaaga, Tõravere Observatooriumiga jne. Õppekavale vastavad õppekäigud on toimunud Muraste Looduskooli, keskkonnatehnoloogia õppekäik Keila reoveepuhastusjaama, OÜ DX LABS-i ettevõttesse, Ragn Sellsi sorteerimis- ja kütusejaama jm. RMK poolt pakutavad õppekäigud on samuti populaarsed.
Möödunud nädalal, kui gümnaasiumiõpilastel oli õpilaskonverents ja 5.-6. klassid olid „humanitaarsel lainel", siis 7.-8. klassi õpilaste tunnid toimusid hoopis teises võtmes - oli nn õuesõppe päev.
Õppetöö oli korraldatud koolist väljas tunniplaani alusel.
____________________________________________________________
Tunnid:
Geoloogia - Kivimite näitus „Paerännak" Harju Maakonnaraamatukogus, õpetaja Lii Sepp; Muuseumitund Kultuurilugu Keila „aja lugu" Vee ringkäik Kehaline kasvatus Linnuaabits Looduse õpe