7. klassid kuulasid huviga, kuidas koostada loovtööd: kas valida uurimus, projekt või omaloominguline töö; kas teha seda üksi või grupis; missugune teema valida, kuidas sobitada see üldteemaga „Väärtused ja kõlblus"; keda valida juhendajaks.

7.-8. klasside konverentsil kõlas kokkuvõte õpilaste töödest, mis on saadetud vilistlaskogu poolt väljakuulutatud konkursile „Jüri Gümnaasiumi lugu".

9.-11. klasside õpilaskonverentsi võib nimetada teaduskonverentsiks. Ettekandmisele tulid teemablokid: inimene ja loodus, kultuuridevaheline seos ja keeleoskus, karjäär ja vaba aeg.

Kokku esitati selle aasta konverentsidel 108 ettekannet. Iga õpilasuurimuse ettekandja sai koolilt kingituseks tänuraamatu. Õpilasi juhendanud õpetajaid tänas Jüri Gümnaasiumi vilistlaskogu raamatuga.

Usume, et need konverentsid avardavad nii esinejate kui ka kuulajate silmaringi, parandavad väljendusoskust ja esinemisjulgust ning IT-pädevust.

Osalejad andsid õpilaskonverentsile tunnustava tagasiside:

  1. Tore oli kuulata teisi lapsi.

  2. Mulle meeldisid oma klassi ettekanded kõige rohkem, sest need olid kõige pikemad ja huvitavamad.

  3. Väga huvitavatest mängudest räägiti.

  4. Sain teada uusi mänge.

  5. Mulle meeldis, sest sain ise esineda.

  6. Mulle jäi meelde see, et kõikide mängude jaoks pole mänguasju vajagi.

  7. Paljud tööd olid väga põhjalikud.

  8. Taustaslaidid meeldisid.

Mulle meeldis, et sain olla teadustaja.