9.-10. klassi õpilastega uurisime Karula Rahvuspargis Eesti erinevate pinnavormide tekkelugu, külastasime ka Alaveski loomaparki, olime Võrtsjärve Õppekeskuses, kus õppisime tundma meie mageveekalu, määrasime kalaliike dihhotoomse meetodi järgi ja uurisime vee keemilist koostist võrdlevalt Võrtsjärve ja Mustjärve vee baasil, tutvusime veel Viljandis Pärimusmuusika Aidaga ja sealsete ettevõtmistega.

11. ja 12. klassiga käisime esimesel päeval Tartus. Külastasime Eesti Rahva Muuseumi Raadi ekspositsiooni, pidasime linna huviväärsusi otsides fotojahti ja külastasime AHHAA - teaduskeskust. Teisel päeval olime ka selle grupiga Võrtsjärve õppekeskuses, kus läbisime sama programmi, kui eelmine grupp.

7. - 8. klassi grupp suundus Ida-Virumaale. Tutvusime Kohtla- Nõmme kaevanduspargis meie tähtsaima maavara - põlevkivi kaevandamisega. Vaatasime pankranniku kõrgeimat osa Saka- Ontika - Valaste piirkonnas, käisime ka Toila pargis ja Kuremäe kloostris. Teisel päeval tutvusime Kauksi õpperada läbides erinevate elukooslustega ja luitestikku teket mõjutavate teguritega, samuti Peipsi järve kalaliikide ja - püügiga. Edasi külastasime Avinurme Elulaadikeskust, kus tutvusime sealsete käsitöötraditsioonidega. Käisime ära ka Emumäel - Pandivere kõrgustiku kõrgeimal mäel.

2.- 6. klassi õpilased käisid Saaremaal. Külastasime Maasi maalinna ja Valjala linnusepaika, Kaali järve, Angla tuulikuid (saime osa ehtsast leivateo protsessist pätside vormimisest kuni küpse leiva ahjust võtmise ja lahtilõikamiseni), Panga panka ja ööbisime Karujärve ääres. Teisel päeval rändasime Sõrve sääre mitmekesises looduses ja käisime Kuressaare lossis.

Oktoobris toimus kokkuvõtte õppepäevadest. Õpilased koostasid stendiettekandeid ja esinesid konverentsil, meenutasime nähtut ja kogetut. Õpilaste tagasiside projektile oli väga positiivne. Projektis osales 187 õpilast ja 13 õpetajat, meid juhendas loodus- ja õppekeskustes ning muuseumides 19 oma ala spetsialisti.

Projekti rahastas Keskkonnainvesteeringute Keskus.